Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Noen ganger filmer jeg, noen ganger står jeg på beina, sa Drogba.

 

- Så du innrømmer at du filmer? Synes du det er akseptabelt? spurte reporteren.

 

- Jeg filmer ikke, svarte Drogba.

Jaha?

Det er forskjell på å dette lett og på å filme ...

 

I kveld er det bare å lene seg tilbake og nyte kampen. KOmmer til å bli svært spennende. Håper det blir 1-1 og straffekonk!

 

ENDRET: Beklager, Kiruk. Så ikke det! Legger meg flat.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Hvem tror dere vi møter i finalen?

 

Jeg håper på liverpool, men jeg vil ikke tape en finale for liverpool heller, mye verre enn å måte tape for chelski...

 

Stor kamp i går er ganske sikker på at jeg mistet et år eller to av levetiden min de siste 30 minutene.

Lenke til kommentar
MOTM: hele laget utenom nani!

Gud og fader. At du kan si noe slikt om Nani som sprang nesten 10km før han ble bytta ut, en god stund før de andre, er da vitterlig idiotisk. Nani gjorde en veldig god jobb han og, og fortjener ros som alle de andre, selvom han kanskje gjorde noen feil valg, noe flere andre på laget gjorde.

 

Forøvrig, vanvittig deilig å nå finalen, blir en koselig kamp ikveld hvor jeg ærlig talt er usikker på hvem jeg håper vi møter.

Lenke til kommentar
Forøvrig, vanvittig deilig å nå finalen, blir en koselig kamp ikveld hvor jeg ærlig talt er usikker på hvem jeg håper vi møter.

 

 

Sinnsykt deilig for å si det pent og i kveld så skal det bli fryktelig deilig å kunne slappe av under kampen og være nøytral. Men det skal bli moro å se hvem United møter i FA-cup finalen (:p)

Lenke til kommentar

Nani spilte veldig mye bedre i går enn mot Chelsea. Skiller seg ikke ut i nivå i forhold til resten av laget. Litt feil løsninger av og til, som når han skyter når det er ledige spillere i bakrom. På en annen side, om de ballene hadde gått inn - hvilken helt ville han ikke vært da?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Morsomt at vår nederlandske venn Frank kritiserer de mestscorende lagene i CL for å spille defensivt. Å når man scorer såpass tidlig er det jo kun naturlig at man legger seg bakpå og satser på kontringer som United tross alt kan best av alle med unntak av Arsenal.

 

Jeg håper ikveld på Liverpool, en finale mot de vil bli så sinnsyk. Taper vi vil jeg få det i trynet resten av livet, men vinner vi har jeg skyts for resten av livet. Uansett kommer det til å bli en kamp jeg kunne gitt stortåa for å se fra tribunen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...