Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men uanset det jeg lurer mest på er det noen mulig het fra kristiansnd for å komme seg til TG eller må jeg reservere en skoledag på forhånd til tog og skit og sove natten over før tg på hotell i hamar? for så ta taxi?

hadde verdt j**la greit om noen som allerede har verdt på TG som har en rute jeg kan ta. eller no info om en express buss eller no som er dedikert til TG?

Ikke tenk på det så tidlig. Går nok en buss til TG, arrangert av noen som skal dit. Men, det finner du ut tidsnok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kantinen på TG stinker verre enn snurredassen på hytta. Kommer jeg opp skal jeg definitivt sove på hotell. Jeg fikk nok av å ligge med trynet most på tastaturet. Sove på tribunen er jo bare utrolig digg, men det er umulig å få plass.

Lenke til kommentar

Var der i år, og kommer forhåpentligvis opp til neste år også, hvis jeg bare får fri fra militæret.

 

I år gikk det egen tg-buss fra jernbanetorget i Oslo. Var veldig praktisk, så slipper man å slite med å komme seg fra jernbanestasjonen til skipet.

 

Uansett så håper jeg virkerlig at det også til neste år blir sovetelt. Var utrolig genialt. Slipper bråket og den klamme lufta inne i skipet. Bakdelen var dog at det var veldig fult, men var nesten alltid mulig å finne en flekk å sove på.

 

Frukt er også veldig fin mat å ta med. Epler etc holder seg fint i romtemp, er sunt, og smaker veldig godt etter å ha spist alskens junkfood.

Lenke til kommentar
Kantinen på TG stinker verre enn snurredassen på hytta. Kommer jeg opp skal jeg definitivt sove på hotell. Jeg fikk nok av å ligge med trynet most på tastaturet. Sove på tribunen er jo bare utrolig digg, men det er umulig å få plass.

Meg, deg og enkeltseng? <3

Nei det du må gjøre er å ta me dama og lage noen H***s lyder

Lenke til kommentar
eller er det bare folk som har chattet sammen og vet hvem hverandre er som sitter der?? .. eller kan en enslig sliter fra Bodø komme og sitte i mellom alle sammen ??  :p

Vi vil gjerne ha et par slitere også :p

hehe.. okei :D høres jo bra ut ^^

 

får se hva jeg finner ut, bestemmer meg sikkert når bilettene til TG legges ut for salg.

 

hvor mange plasser er det på HW-rekka? .

Endret av Krezzo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...