Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Jeg har startet å forbrede meg, finne ut hvordan jeg skal komme meg dit ol. Også prøver jeg også å spare mest mulig så jeg får kjøpt ny hardware før jeg drar dit.

Hadde nok ikke startet å forbrede meg så tidlig hadde det ikke vært for at jeg måtte det for å få lov av moren og faren min til å dra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har startet å forbrede meg, finne ut hvordan jeg skal komme meg dit ol. Også prøver jeg også å spare mest mulig så jeg får kjøpt ny hardware før jeg drar dit.

Hadde nok ikke startet å forbrede meg så tidlig hadde det ikke vært for at jeg måtte det for å få lov av moren og faren min til å dra.

Du har da en helt fin maskin du, er det noe du skal ha så er det hdd :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjære deg, innen TG er så er dataen min nesten et år gammel. :-) Harddisk er noe jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid, siden jeg bare har rundt 40 GB ledig plass igjen nå.

Nee... Din tviler jeg på at er veldig utdattert til den tid ;)

kjøper en ting i måneden i snaitt altså 12 ting i året det er en fin måte å holde pcn oppdatert på ikke så dyrt heller skjerm,mus,tastatur og muse matte er ogsa deler til pcn vettu. gleder meg noe vilt til TG parer som en gud til mat transport og data deler kjøpte sist et fint halv stort skjermkort (XFX GeForce7800GT) :p :p

Lenke til kommentar
Kjære deg, innen TG er så er dataen min nesten et år gammel. :-) Harddisk er noe jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid, siden jeg bare har rundt 40 GB ledig plass igjen nå.

Nee... Din tviler jeg på at er veldig utdattert til den tid ;)

kjøper en ting i måneden i snaitt altså 12 ting i året det er en fin måte å holde pcn oppdatert på ikke så dyrt heller skjerm,mus,tastatur og muse matte er ogsa deler til pcn vettu. gleder meg noe vilt til TG parer som en gud til mat transport og data deler kjøpte sist et fint halv stort skjermkort (XFX GeForce7800GT) :p :p

Et fint og forståelig innlegg :)

Lenke til kommentar
kjøper en ting i måneden i snaitt altså 12 ting i året det er en fin måte å holde pcn oppdatert på ikke så dyrt heller skjerm,mus,tastatur og muse matte er ogsa deler til pcn vettu. gleder meg noe vilt til TG parer som en gud til mat transport og data deler kjøpte sist et fint halv stort skjermkort (XFX GeForce7800GT) :p :p

Et fint og forståelig innlegg :)

:!:

Jeg skal ikke oppgradere, da jeg ikke er spillmann, og foretrekker en Shuttle som er god å bære, framfor en übermaskin. Ihvertfall på LAN.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Er det aldergrense på TG?  :hmm:

Nei.

 

Men det er "anbefalt" aå være min. 16 år, eller dra i følge med noen som er over 16.

 

Jeg var 15 i år, og hadde ingen problemer.

 

Også om man er under 15 år må man ha med et "skjema" hvor foresatte har skrevet under at du får være der (pålagt av purken).

"Skjemaet", er det noe man lager selv, eller printer ut? :p

Er det noen plasser det står mer om det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...