Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du veit du er nerd når prøver å vifte vekk ei flue som setter seg på skjermen med musepekern  ;)

9169806[/snapback]

Det gjør jeg faktisk iblant, tro det eller ei. Frustrajonen er alltid like stor når det ikke går. Deretter setter jeg på RGB over hele skjermen, og innser at ettersom fluen ikke engang da flytter seg, kan musepekeren aldri noensinne vinne over fluen.

Lenke til kommentar

- du har en crt skjerm og gleder deg til å til å trykke på demagnetiseringsknappen for å se de lilla bølgene på skjermen.

 

- du har runna Mario 64/Mario Kart 64 osv på Project 64.

 

- du vil ikke være med i hæren og krige (f. eks i midtøsten) for du vet det ikke er noen respawn steder.

 

- du har en t-shorte det står: "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't" og du skjønner meninga med den.

 

- du har en binærklokke.

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar
Du veit du er nerd når prøver å vifte vekk ei flue som setter seg på skjermen med musepekern  ;)

9169806[/snapback]

Det gjør jeg faktisk iblant, tro det eller ei. Frustrajonen er alltid like stor når det ikke går. Deretter setter jeg på RGB over hele skjermen, og innser at ettersom fluen ikke engang da flytter seg, kan musepekeren aldri noensinne vinne over fluen.

9172777[/snapback]

En gang var jeg så trøtt at jeg prøvde å slå av skjermen med musepekern! :!:

Lenke til kommentar
- du har en crt skjerm og gleder deg til å til å trykke på demagnetiseringsknappen for å se de lilla bølgene på skjermen.

9173070[/snapback]

Gjorde jeg før, men fordi den stasjonære pc-en har vært ustabil i det siste, er jeg for det meste på laptopen med lcd skjerm. :p

 

- du har runna Mario 64/Mario Kart 64 osv på Project 64.

9173070[/snapback]

Jepp

Edit: Når du gjør det ofte og spiller det

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du kjører forbi en bil i 120 (autobahn i tyskland) og legger merke til at det står CL 5558 på bilskiltet før du legger merke til fargen på bilen du kjører forbi. synes det er litt skummelt :p

9176329[/snapback]

Eneste nerdete jeg fant var 555 som har noe med en timerkrets eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...