Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer helt an på om det er behjelpelige poster, eller ubrukelige utsagn som grenser til spam. :) (Jeg impliserer ingenting her.)

9037126[/snapback]

 

det er vel litt av begge deler tenker jeg, fikk en gang en waring når jeg spamet OLD!!,

men det er så lenge siden at den har blitt fjernet.

 

hvis du sjekker hvor jeg har posta har jeg 2700 poster på film forumet

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
hvis du sjekker hvor jeg har posta har jeg 2700 poster på film forumet

9038064[/snapback]

Skulle det på noen måte øke kredibilitet? Det kan være 2700 filmanmeldelser, men det kan også være 2700 "ugh, denne filmen suger, alle som liker den er n00bs". (Jeg regner dog med at det er en mellomting på den positive siden av streken. :) )

 

Jeg har halvparten av mine innlegg på The Elder Scrolls-delen av forumet, men det kan like gjerne være "dette spillet er dritt, ikke spill det" som gode og fyldige svar og et par behjelpelige guider. (Nå skal det sies at det heller mot sistnevnte.)

Lenke til kommentar
hvis du sjekker hvor jeg har posta har jeg 2700 poster på film forumet

9038064[/snapback]

Skulle det på noen måte øke kredibilitet? Det kan være 2700 filmanmeldelser, men det kan også være 2700 "ugh, denne filmen suger, alle som liker den er n00bs". (Jeg regner dog med at det er en mellomting på den positive siden av streken. :) )

 

Jeg har halvparten av mine innlegg på The Elder Scrolls-delen av forumet, men det kan like gjerne være "dette spillet er dritt, ikke spill det" som gode og fyldige svar og et par behjelpelige guider. (Nå skal det sies at det heller mot sistnevnte.)

9040334[/snapback]

 

det var egentlig for å bevise det motsatte, film forumet er et sted der man ofte går helt offtopic.

Lenke til kommentar
det var egentlig for å bevise det motsatte, film forumet er et sted der man ofte går helt offtopic.

9043989[/snapback]

Det forklarer saken. :) Jeg henger ikke mye der.

 

Du ved du er nerd når du... umm... Nei, jeg kommer ikke på noe akkurat nå. Men jeg er nerd. Hah.

Lenke til kommentar
Vet om en her på forumet som har adda meg på nettby og msn. Virker som en fan av meg fordi jeg har flest innlegg i denne tråden. Du vet du er nerd når du er som han. :p

9046258[/snapback]

 

Det betyr jo at du har avansert fra n00b nerd til 1337 nerd. Altså du begynner å få tilhengere. Det er imponerende det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...