Agrostar Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Du veit du er nerd når det er katastrofe kvar gang datan ikkje virkar som den skal og den er ustabil. Og du blir heilt skjelven i kroppen kvar gong det skjer. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 du vet du er nerd når du faller på isen og beskytter Speilreflekskameraet mer enn deg selv Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 du vet du er nerd når du faller på isen og beskytter Speilreflekskameraet mer enn deg selv Det er jo en selvfølge Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 du vet du er nerd når du faller på isen og beskytter Speilreflekskameraet mer enn deg selv Det er jo en selvfølge ikke i menneskers innstinkt kanskje når det kommer til mødre som bære ungen sin, men ikke menn og kameraer Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Når du velger å redde datamaskinen framfor ungen din hvis det brenner... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Når du har tusja over alle tastene på tastaturet så du ikke ser hva som står på dem, siden du kan det utenat... Du er ikke nerd før du har blitt så nærsynt at du ikke trenger å tusje over tastene! Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Når du har buksa oppe i sokkene. HAHA Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Når du har buksa oppe i sokkene. HAHA Jeg ser ikke hva som er så nerd med det. Det er mange ikke-nerder som gjør det. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Når du har buksa oppe i sokkene. HAHA Jeg ser ikke hva som er så nerd med det. Det er mange ikke-nerder som gjør det. Aka "sosser" Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Når du har tusja over alle tastene på tastaturet så du ikke ser hva som står på dem, siden du kan det utenat... Pff, bokstavene skal omhyggelig skrapes vekk med kniv Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Når du har tusja over alle tastene på tastaturet så du ikke ser hva som står på dem, siden du kan det utenat... Pff, bokstavene skal omhyggelig skrapes vekk med kniv Nerder bruker ikke analoge applikasjoner. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Ekte nerder trenger ikke skrape vekk bokstavene fra tastaturet eller tusje over dem. Det er slitt bort av seg selv. Du vet og du er nerd når du ikke vet hvordan du bruker blyant og viskelær, fordi du skjønner deg ikke på manuelle metoder. Og når du setter deg ned med den norske ordboken ved din side når du lager stil, men bruker den ikke fordi du tror den markerer de ordene du skrive feil automatisk og slår opp forslag til rettskrivning av seg selv. Vet ikke helt om man skal klassifisere folk som nerd fordi de har buksene ned i sokkene, er forferdelig mange av rulator mafiaen her i byen som har det slik og sist jeg sjekket viste de ikke hva en PC var engang. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Haha. Logget inn på nettby; Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Når du har buksa oppe i sokkene. HAHA Jeg ser ikke hva som er så nerd med det. Det er mange ikke-nerder som gjør det. Aka "sosser" Det var Nerdenes Hevn filmene som fant opp dette tidlig på 90-tallet. En eller annen grunn så skall fjortisser gå sånn i dag. Og noen på vgs som ikke er helt oppdaterte dessverre Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 They see me rollin', they hatin', I know they all think that I'm too white and nerdy! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Det var Nerdenes Hevn filmene som fant opp dette tidlig på 90-tallet. En eller annen grunn så skall fjortisser gå sånn i dag. Og noen på vgs som ikke er helt oppdaterte dessverre Bra filmer, anbefales Du vet du er nerd når du skal kjøpe sølv til jenta du prøver deg på og ender opp med dette. Endret 24. februar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Den kjølepastaen der er jeg kjempe fornøyd med Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Du veit du er nerd når det er katastrofe kvar gang datan ikkje virkar som den skal og den er ustabil. Og du blir heilt skjelven i kroppen kvar gong det skjer. Kjenner meg igjen der, ja. Men så gikk jeg tilbake til XP. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Du tar ned bildene fra veggen fordi at bassen i lydannlegget ditt får dem til å riste/skurre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Den kjølepastaen der er jeg kjempe fornøyd med Jeg også men virket ikke som jenta ble det Nei, jeg har ikke gjort det.... enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå