Gå til innhold

Acer 3210 - mine erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bråke? Pc'n min bråke mindre enn ein hissig blyant på forelesning iallfall,  kor du sitte, på eit lydtett bad? :p

hadde den på exphil forelesning i dag, og den var stille som graven. jeg gjentar DEN ER STILLE SOM GRAVEN. Jeg satt eManager på maximum battery, og viften startet ikke én gang, jeg gjentar VIFTEN STARTET IKKE ÉN GANG. Viften skrur seg på når den står på AC, men ikke en eneste gang på batteri. Hørte heller ingen lyder fra harddisken. Synes fotsatt tastaturet er noe dårlig avstivet og bråker kanksje litt mye, men ikke plagsomt i det hele tatt. Jeg føler meg snart klar for å skrive en liten review på prisguiden:)

 

 

Edit, noen som har prøvd Omega Drivers? Må man avinstallere noe før man installerer de nye?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Hei.

Skulle-egentlig-startet-ny-tråd-men-får-det-ikke-til-på-grunn-av-teknisk-problem. Jeg-har-en-ny-acer-aspire-1694WLMi,-og-er-i-hovedsak-meget-fornøyd,men..-Som-dere-sikkert-har-oppdaget-nå-har-space-tasten-min-klikka,-og-det-bare-etter-to-uker.-Noen-som-har-lignende-erfaringer,-evt-kan-forstå-at-det-skulle-skje?-Får-vel-sende-den-inn-til-reklamasjon-tenker-jeg..

-æsj-har-ikke-tid-til-sånt...:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...