Gå til innhold

Acer 3210 - mine erfaringer


Anbefalte innlegg

nå poster jeg fært mye her, men er fryktelig gira på maskinen og kommer nok til å ta skrittet snart:) mitt spørsmål går på det acer sier maskinen levers med 1X512 mb ram brikker, mens mange onlinebutikker opperer med 2X256, hva har du/dere fått levert? jeg trodde maskinene kom ferdig fra acer, og at pakken ikke ble åpnet i det hele tatt før jeg setter mine grådige fingre i pappen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den esken maskinen min kom i var forseglet fra fabrikk, den kom direkte fra hattelco og jeg kan ikke tenke meg at de har utstyr til å forsegle pappesker?! Hva slags produktnr står det på eskene til dere andre som har denne?

 

Fredrik Larsen: Kan ikke se jeg har nevnt hverken kjøp eller salg noe sted i signaturen min? Kan jo legge til at jeg ikke gir den til deg :)

Lenke til kommentar

jeg mistenker at denne minnebrikketingen har sammenheng med at acer har en "ny" model av 3212. At den "gamle" levers med 2 X 256 mens den "nye" levers med 1 X 512. Ettersom jeg ikke finner annen informasjon fra acer, enn at maskinen levers med 1 X 512, og ingen (iallefall ikke jeg) kommer i kontakt med acer på mail (finner ingen adresse å sende til) kan det virke som om det (overnevnte) stemmer:) Noen andre forslag? når har dere forsten kjøpt maskinene deres? noen som har en prisliste fra acer som er eldre enn fra august (der står det nemlig 1 X 512)

Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt meg en 3212WXMI fra Dafiks. Ser frem til at vidunderet skal komme i posten.

 

Det jeg vet om maskinen er at den faktisk finnes i 3 utgaver. Legg merke til bestillingsnummeret fra Acer. LX.TAB06.026 LX.TAB06.052 og LX.TAB06.060

 

Den eneste forskjellen på LX.TAB06.026 og LX.TAB06.052. er designet på chassiet.

 

 

 

Se her:

 

LX.TAB06.052 (Ny)

 

I344049.jpg

 

LX.TAB06.026 fant jeg desverre ikke bilde av.

 

 

LX.TAB06.052 har det nyeste chassiet.

 

 

 

LX.TAB06.060 har det samme chassiet som 052. Mener at det ikke er noen forskjeller på disse bortsett fra mulig små oppdatering av indre kort som WLAN, Ethernet, Bluetooth kort.

Lenke til kommentar

For å gjøre forvirrelsen total så sitter jeg her med en LX.TAB06.034! Denne går slik det ser ut på fakturaen min også under betegnelsen LX.TAB06.060! Jeg har slik jeg har forstått det den første utgaven med 2x256MB brikker, den siste batchen 3212 har fått 1x512MB brikke. Ellers er visst alt likt, utseende osv.

 

LX.TAB06.060

Endret av anders79
Lenke til kommentar

har fått svar, og det er 1 X512, det er jo iallefall bedre enn 2 X 256, men ikke like bra som 1024:( men må allikevel være fonøyd med den prisen. Det står at den er bekreftet å komme inn den 16, gleder meg som en unge! Har ikke fått noen ordrebekreftelse enda da, hm, men det kommer kanskje ikke før varen er på lager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...