Gå til innhold

Acer 3210 - mine erfaringer


Anbefalte innlegg

Hm, lure litt på rammen som står i pc'n eg, skrudde opp i dag og kikka, sidan eg har tenkt å kjøpa litt til, nanya eller noko slikt var det. Aldri hørt om det før.

 

Ok, det fints ikkje nanya ram i Noreg, iallfall ikkje den typen me skal ha.

 

050913_094825.jpg

 

Ja, og 3dmark03 gav 5414, eg har ingenting å samanlikna med egentlig. Er det grei score?

likte hatten:)

 

Jeg sjekket foresten den RAM velgeren til komplett, men tror ikke resultatet stemmer helt, kan ikke none teste den og se om det stemmer: komplett Er HELT uvitende når det gjelder RAM:) Hvilken RAM kan vi egentlig bruke?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men btw, hva er en portreplikator?

Dersom du har en portreplikatorport, kan du koble til en portreplikator. Denne tillater deg å koble til 10-15 ledninger samtidig med kun en ledning, f. eks. til ekstern skjerm, tastatur, mus, harddisker, printere. Den dyrere utgaven kan også brukes med express card, etterhvert vil man da få muligheten til ekstra skjermkort f. eks., når det kommer.

 

Selges hos MPX.no

post-72-1126622457_thumb.jpg

Endret av ilmarw
Lenke til kommentar
Har nettopp bestilt meg en 3212WXMI fra Dafiks. Ser frem til at vidunderet skal komme i posten.

 

Det jeg vet om maskinen er at den faktisk finnes i 3 utgaver. Legg merke til bestillingsnummeret fra Acer. LX.TAB06.026 LX.TAB06.052 og LX.TAB06.060

 

Den eneste forskjellen på LX.TAB06.026 og LX.TAB06.052. er designet på chassiet.

 

 

 

Se her:

 

LX.TAB06.052 (Ny)

 

I344049.jpg

 

LX.TAB06.026 fant jeg desverre ikke bilde av.

 

 

 

 

 

 

ok, skal begynne å vurdere editknappen:)

LX.TAB06.052 har det nyeste chassiet.

 

 

 

LX.TAB06.060 har det samme chassiet som 052. Mener at det ikke er noen forskjeller på disse bortsett fra mulig små oppdatering av indre kort som WLAN, Ethernet, Bluetooth kort.

Gjorde et lite søk med LX.TAB06.034 og LX.TAB06.060, og ettersom alle treffene er norske sider (ingen fra acer selv) tror jeg disse produktnavnene bare blir brukt i norge. Hvis dere titter på linken over (acer danmark) opperer de med en "ny" og en "gammel", det er det eneste stedet jeg har funnet dette

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...