BlinkyBill Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hei! som sagt, så ser alt i far cry ut som det er "radioaktivt", dvs veldig kraftig grønn/gulfarger, slett ikke slik det skal se ut. litt info om systemet: AMD Athlon XP 2500+ Winxp pro sp2 512 mb ram XFX geforce 6600 GT (fikk farcry bundlet med kortet) Hva kan jeg gjøre?
cheeplix Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg tror du kan skifte noe i en config-fil fra directx9 til opengl. Det er ikke sikkert det hjelper, men gjør et forsøk. Endret 8. august 2005 av Cheezcake
ttt Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Har du lagt inn nyaste patchen til Far Cry? Den er nødvendig for alle med nyare nvidia kort.
Wooho Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du har lagt inn nyeste Nvidai drivere, eller? De som fulgte skjermkortet er nok utdatert.
Luchy Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 det samme skjedde med meg. men jeg quit'a spillet å starta det på nytt så virket det
drugis Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) hmm det er jo samme grafikken som eg fikk då eg prøvde far cry på eit integrert skjermkort Endret 1. oktober 2005 av drugis
Mala Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hmm det er jo samme grafikken som eg fikk då eg prøvde far cry på eit integrert skjermkort driver feil?? eg har ihvertfall nyeste drivere med mitt 7800GTX kort og det kaker seg
Warlord Nazdreg Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 samme skjedde hos meg. Tok å skrudde lightning affects til low, så funka det fint
Mala Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 samme skjedde hos meg. Tok å skrudde lightning affects til low, så funka det fint hmm, men likevel..vil ha ting på HIGH med mitt oppsett skal teste det når eg kommer heim
ToP-HaiR Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 hahaha, har spillt gjennom halve spillet uten å tenke noe over det. Var helt greit form meg helt til jeg skrudde opp grafikk på starten av spillet... da ble alt sånn... men gadd ikke å bry meg om sånne bagateller :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå