MallRaT80 Skrevet 27. november 2001 Skrevet 27. november 2001 Jeg lurer på om det går an å endre på multiplierne på Aopen AK33? har lyst å klokke maskina litt uten å kjøpe nytt HK lissom....
ZAN Skrevet 27. november 2001 Skrevet 27. november 2001 Sorry man kan ikke endre på multiplier på AK33, kun Front Side Bus (FSB) kan klokkes høyere i bios eller med ett program som følgte med hovedkortet... Men det vil jeg ikke annbefale da systemet kan bli ustabilt :sad: Desuten er det lite og hente på overklokking via FSB.. kanskje du greier og presse den til 103/104XCPUmultiplier... så glemm overklokking på AK33...
MallRaT80 Skrevet 27. november 2001 Forfatter Skrevet 27. november 2001 usj, d va d jeg frykta...:sad: får vel spare t et ordtlig kort da..:sad:
ZAN Skrevet 27. november 2001 Skrevet 27. november 2001 Det gjør jo ikke så mye så lenge kortet ditt er stabilt og greier ... Har selv AK73pro :smile: Du kjøpe deg jo bare en større CPU (prosessor) ettervært... eks en duron 950 MHZ til 643.00 på http://www.databutikken.com/no/ så selger du den du har får noen hundrelapper... Da blir jo ikke differansen stor :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå