Gå til innhold

Trenger bra mp3 spiller program


Launch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MediaMonkey funket veldig bra :)

Har Foobar fra før, bruker det hovedsaklig til konvertering, men det er jo en OK spiller det også.

 

Windows Media Plyer hehehe, første jeg avinstallerer hvis jeg har muligheten til det.

bruker du litt tid kan du konfigurere foobar slik du vil ha det, glimrende program

Lenke til kommentar

nei Winamp er nok det beste alternativet ja. foobar kan jo gå an så lenge man ikke har et multimedia tastatur som du styrer play, stop, neste og tilbake på. dette kan gjøres i Winamp, men tydelig ikke hos meg i foobar. noe jeg ikke skjønner så mye av. ellers er foobar en strålende spiller.

 

han som anbefaler Windows Media Player 10 må virkelig hatt i seg noe rart de siste dagene. jeg har aldri likt den. Det er opp til hver enkelt om de vil bruke den eller ikke, men jeg mener at det aller meste er bedre alternativer enn akkurat WMP. fysj. den begynte allerede 7.1 versjonen med tullet sitt. Da Windows Millenium var ute. (husker med gru på hvordan Windows Media Player 7.1 ser ut enda :( ser ikke bra ut. Kan ikke si at Windows Media Player 10 er noe bedre.

 

Tror jeg knapt nok har brukt den selv jeg faktisk. her i gården går det nemmelig i Winamp 2.95 og VLC 0.8.2 alltid like trofast :).

Lenke til kommentar
nei Winamp er nok det beste alternativet ja. foobar kan jo gå an så lenge man ikke har et multimedia tastatur som du styrer play, stop, neste og tilbake på. dette kan gjøres i Winamp, men tydelig ikke hos meg i foobar. noe jeg ikke skjønner så mye av. ellers er foobar en strålende spiller.

Funker hos meg, men ikkje med alle drivarar.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare Windows Media Plyer 10 !!! :yes:

Det er bare BEST !!!

Syns WMP10 fungerer glimrendes! Har prøvd å begynne å bruke Winamp noen ganger, men det går jo ikke ann å se ein ting der! Dessuten bruker det mer systemkraft.

 

 

WMP er endelig et Microsoft-program som kan konkurrere med, og slå andre programmer!

Lenke til kommentar
Syns WMP10 fungerer glimrendes! Har prøvd å begynne å bruke Winamp noen ganger, men det går jo ikke ann å se ein ting der! Dessuten bruker det mer systemkraft.

 

 

Har ingen problemer med å finne frem i winamp, og konfigurasjons-mulighetene er like bra og varierte som i Firefox.

 

Winamp bruker mer cpu/minne fordi den leverer den desidert beste lyden. :)

 

Dessuten er visulizations med Milkdrop installert ett meget imponerende skue..

 

Til video bruker jeg bare Vlc.

Endret av Samene
Lenke til kommentar

Jetaudio har jeg også fått prøvd litt nå, veldig "alt etende" både på film og musikk. Virker som et av sikkert mange flere bra media avspillere.

 

Har vært en "standard setting WinAmp bruker" i alle år, men det er bare i de siste versjonene av V5.xx at det har begynnt å bli tull med at det kræsjer hvis jeg spoler eller skal skifte låt i playlisten, det er et omtalt problem på Winamp forumet og de sliter vist med å løse det :roll:

Bra det er gode alternative programer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...