Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mere on topic da. Winterspring er fortsatt pent og går fint an å være der på lvl55. Andre alternativer kan være burning steppes, wpl, epl. Selv Azhara er vel mulig å grinde seg opp på. Selv foretrakk jeg klart Winterspring.

Når du er ca 58 stikker du til outland. Om du ønsker rep kjapt kan det være lurt å grinde rep fram til honored før du gjør quests og instanser gir fin xp + sjanse på fint loot.

Skrevet

Hei, holder på å mekke en kthxbai - PvP film og lurer på hvilke codeks som er best til å kode med for lyd og bilde?

Og, er det noen som har forslag til sanger? Har en god del sanger atm men trenger flere.

Skrevet (endret)
Gå sent i nagrand på en av de store øyene og fall utfor, hopp inn i flight form etter 2 sec eller noe?

9651060[/snapback]

ÅÅ, perfekt <3

Edit: Ha en trist sang også ^^

Endret av Schjellin
Skrevet

jada, starta nettopp med vegas (sony vegas) og ser at dette kommer til å ta tid, jeg kan ikke en dritt om vegas og har nettopp starta :p

Noen som vet om en bra starter guide?

Det som er litt dumt er at gamecardet er gått ut så jeg får ikke gjort det nagrand stuntet, men jeg har noe som kan funke isteden.

Jeg har ett stunt der jeg skulle prøve det med å shifte til fligth form i siste sekund, men det endte med at jeg shifta til catform :p

Skrevet
hehe :D trist musikk når du går også når du hopper inn i flight form den der: READY STEADY GO!  (Paul Oakenfold)

9651541[/snapback]

Husker jeg digga den sangen da jeg var yngre! Feit er den! (Ja, veldig OT)

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Meh...... tok level 56 i WPL... å nå er jeg å exper i otuland :roll:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Feil tråd eller? :p

Skrevet

Da har jeg blitt valgt ut som healer til Lurker =D

Noen som her noen tips? er veldig uerfaren med raids ( dette er mitt andre raid)

Alle tips mottas med takk

Skrevet

Dukk under vannet når vannstråla kommer mot deg

Husk at han alltid sprouter(skyter vannstråle) når han kommer opp igjen fra vannet etter submerge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...