Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Jeg har nylig fått tak i http://thottbot.com/?i=20824 og fått 300/300 i engineering.

Det jeg lurte på var hvor mye jeg burde ta for å lage http://thottbot.com/?i=23500 ? Mange i guilden sier at 20g pluss mats var en grei pris, men da jeg skreiv dette i /2 i IF blei jeg /Ignore av en del folk :ohmy: så det jeg lurer på er hva jeg bør ta for å lage denne?

Endret av JaWa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

..Her om dagen var det en snasig lvl 22 dverg (paladin?) som skulle "raide" crossroads. Han trodde han hadde backa opp med et par lvl ?? NE's, men det viste seg at disse ikke gadd å hjelpe fyren likevel da jeg angrep (og selfølgelig drepte) med min 21 Shaman. Fyren var fortsatt like kuul, og kom etter meg hver gang han ress'a. Etter å ha drept fyren 4 ganger var jeg lei av han, og heldigvis logget han ut. Det neste som skjedde var at jeg fikk en rekke av /whisper's fra en level 1 Ork som fortalte meg hvor idiot og dum jeg var. Det tok meg eksakt ett sekund å skjønne at den falne paladin hadde laget seg en horde char bare for å skjelle meg ut.

 

Tåpelige folk.. Går man i "raid" når man er lvl 22. må man regne med å bli drept veldig fort. Vanligvis gidder jeg ikke drive med PvP på lav lvl, men etter at denne pala'en hadde gjort /chicken og /spit til meg ca 50 ganger bestemte jeg meg for å stoppe kjeften på vedkommende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
..Her om dagen var det en snasig lvl 22 dverg (paladin?) som skulle "raide" crossroads. Han trodde han hadde backa opp med et par lvl ?? NE's, men det viste seg at disse ikke gadd å hjelpe fyren likevel da jeg angrep (og selfølgelig drepte) med min 21 Shaman. Fyren var fortsatt like kuul, og kom etter meg hver gang han ress'a. Etter å ha drept fyren 4 ganger var jeg lei av han, og heldigvis logget han ut. Det neste som skjedde var at jeg fikk en rekke av /whisper's fra en level 1 Ork som fortalte meg hvor idiot og dum jeg var. Det tok meg eksakt ett sekund å skjønne at den falne paladin hadde laget seg en horde char bare for å skjelle meg ut.

 

Tåpelige folk.. Går man i "raid" når man er lvl 22. må man regne med å bli drept veldig fort. Vanligvis gidder jeg ikke drive med PvP på lav lvl, men etter at denne pala'en hadde gjort /chicken og /spit til meg ca 50 ganger bestemte jeg meg for å stoppe kjeften på vedkommende.

det funker ikke ha alliance/horde på samme realm!!! funker hvertfall ikke hos meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hihi, det er morsomt når enkeltstående karakterer prøver å "raide" Crossroads. Her om dagen holdt en 46 hunter og 46 rogue på utenfor Crossroads (night elves). Selvfølgelig måtte alle level 1 - 20-karakterene rundt omkring prøve seg på dem. De ble ikke så lang i maska når jeg (level 40 priest) drepte dem begge to, etter at en level 51 warrior ble slakta sekunder før :)

 

(Nei, det er ikke en skrytepost)

 

Edit: Du kan ha alliance og horde på samme realm hvis serveren er PvE eller RP.

Endret av Loeve
  • Liker 1
Lenke til kommentar
..Her om dagen var det en snasig lvl 22 dverg (paladin?) som skulle "raide" crossroads. Han trodde han hadde backa opp med et par lvl ?? NE's, men det viste seg at disse ikke gadd å hjelpe fyren likevel da jeg angrep (og selfølgelig drepte) med min 21 Shaman. Fyren var fortsatt like kuul, og kom etter meg hver gang han ress'a. Etter å ha drept fyren 4 ganger var jeg lei av han, og heldigvis logget han ut. Det neste som skjedde var at jeg fikk en rekke av /whisper's fra en level 1 Ork som fortalte meg hvor idiot og dum jeg var. Det tok meg eksakt ett sekund å skjønne at den falne paladin hadde laget seg en horde char bare for å skjelle meg ut.

 

Tåpelige folk.. Går man i "raid" når man er lvl 22. må man regne med å bli drept veldig fort. Vanligvis gidder jeg ikke drive med PvP på lav lvl, men etter at denne pala'en hadde gjort /chicken og /spit til meg ca 50 ganger bestemte jeg meg for å stoppe kjeften på vedkommende.

det funker ikke ha alliance/horde på samme realm!!! funker hvertfall ikke hos meg

Det går på Normal og RP server.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting er mer morro enn evig whine fra horder du har drept i Gurubashi (jeg er horde selv). Hender jeg tar en tur innom for å se om det er noe kiste å ta, eller for å hjelpe folk med å ta kista. Selvfølgelig dreper jeg alt jeg ser i arenaen det er tross allt FFA der. Hver gang får jeg whine fra horde players både i general og som whisper om hvor noob jeg er osvosv :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...