Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer patch 2.1 denne onsdagen eller senere?

Noen som vet noe om visse nedsatte priser på de honor-baserte itemsene? (ie. Marshal's Plate Boots)

8451333[/snapback]

Mitt personlige tipp er neste uke. Du finner flere oversikter over nedsatte priser flere steder på nettet. Er ikke i form til å lete nå. Armour går ned med rundt 25%, enkelte ringer/amuletter mer, og gems går ned ca. 50%.

Kommer patch 2.1 denne onsdagen eller senere?

Noen som vet noe om visse nedsatte priser på de honor-baserte itemsene? (ie. Marshal's Plate Boots)

8451333[/snapback]

Mitt personlige tipp er neste uke. Du finner flere oversikter over nedsatte priser flere steder på nettet. Er ikke i form til å lete nå. Armour går ned med rundt 25%, enkelte ringer/amuletter mer, og gems går ned ca. 50%.

8451776[/snapback]

Er det noen prisreduksjon på Heroic-badge priser også?.. :innocent:

Nettopp gjort Undead-lowbie-questene og har 15k revered. Er det noe vits å gjøre orc/troll for den lille reputationen den gir, eller bør jeg bare levle videre og evt. ta noe cloth etter Cauldrons i Plaguelands?

8451800[/snapback]

Kan jeg ikke tenke meg! Har aldri gjort noe sånt selv, ihvertfall!

Jeg spurte ikke etter din mening.

Please, ikke den diskusjonen igjen. Jeg har tentamener de neste ukene og vil gjerne ha en lvl 70 Pally.  :p

8454499[/snapback]

Diskusjonen er ulovlig. Du har til og med deltatt i tråder om temaet tidligere, og du vet det godt. Når du spør etter ting i strid med reglene på tross av dette, så håper jeg at det finnes tiltak for at fjotter som deg får en ferie fra forumet i tillegg til din forhåpentligvis permanente ferie fra WoW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...