Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Wow har blitt en deltidsjobb med plikter ^^

Logger inn og fikser åkeren

HC for badges

MC for legendary

Daily cooldown på BS og eng osv

 

En liste med plikter man må fullføre VS ha det gøy da man vil være noe fornuftig også.

 

Det fant jeg ut for 2 år siden. Nå aktiverer jeg kontoen 1-2 mnd hver gang en ny expansion kommer :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow har blitt en deltidsjobb med plikter ^^

Logger inn og fikser åkeren

HC for badges

MC for legendary

Daily cooldown på BS og eng osv

 

En liste med plikter man må fullføre VS ha det gøy da man vil være noe fornuftig også.

 

Tja, er vel det man gjør det til. Hvis man føler man MÅ gjøre BS/Engi dailys hver dag og så/høste åkeren kan jeg skjønne at det blir som en plikt. Laget en Sky Reaver som jeg solgte relativt raskt, men siden det har det knapt blitt gjort en daily og BS crafter jeg bare med spirit of war når en karakter trenger belte, blir "for slitsomt" skal jeg nå rundt på alle karakterer med professions hver dag ol. :p

 

Er bare rett etter noe blir lagt til(som Sky Reaver) jeg prøver å huske daily cooldowns, ellers spiller jeg for moro og det er ikke moro å relogge 3-4-5-6-7-8 ganger hver dag bare for å sende ghost iron hit og dit for cooldowns.

Lenke til kommentar

Da alle ville ha

600/600

600/600

600/600

600/600

600/600

600/600

600/600

600/600

600/600

på alle mat-barene solgte åkerting for 20-30g for 1 ting

Kunne tjene tusenvis på en åker og 130g pr item man kjøte for mat-badges.

 

Tjente 140.000 gull på åkeren alene, men nå er boomen over : /

 

 

post-64596-0-10037400-1392054804_thumb.png

post-64596-0-93305600-1392054805_thumb.png

Lenke til kommentar

Yep. Jeg levlet opp 600/600 for intellekt, siden jeg er mage. Resten har jeg ikke begynt på før nå for 1mnd siden, når alle prisene holdt seg stabilt nede på serveren min. Uheldigvis er det ikke så mange som seller heller.

Edit: la inn komma etter "siden". Setningen fikk litt merkelig struktur.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

 

Du trenger ikke hit som healer nei, i det hele tatt

Nå er det lenge siden jeg sjekket healer druid, men jeg trodde det var Spirit (til komfortabel med regen), int/haste

I alle fall om jeg husker sånn nogelunde rett.

Takk for svar, godt å få bekreftet før en reforger bort det man kan. :)

 

 

Bare hyggelig. Når du blir lvl 90 (eller om du er det) anbefaler jeg Ask mr robot. Det hjelper med reforging gems og enchants :)

Det er i alle fall en enkel måte å få en veldig grei ide om hva man skal gjøre :) I tilegg om du feks speccer Boomkin og kjører samme gear, så (om jeg husker rett) gir Spirit også hit. er i alle fall sånn for min shammy

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har lyst til å skaffe meg litt bedre gear; fins det andre måter enn guild-raids for å få det? Jeg driver med lfr, men der stopper ilvl på 528. Jeg har også kjøpt et par armor-deler på AH, de er vel ilvl 553. Men fins det hele sett jeg kan kjøpe på AH? Er så lite å finne dersom man ikke er i et guild som raider virker det som...noen tips som kan få en vanlig dødelig pve`er opp på skikkelig itemlvl (for meg betyr det ilvl rundt 550...) ? Har forøvrig alle professions på max, om det er til hjelp...men ingen oppskrifter etter crafted malevolent gear.... :)

Lenke til kommentar

Vel det er som han sier open raid. Ellers er det Flex som da er hakket høyere en LFR,

Ellers er det om du setter i gang Legendary Cloak farm, når du har den på en character kan alle dine characters drepe Ordos, som kan droppe warforged nornal gear for din specc :)

Lenke til kommentar

Takker for alle svar. :)

 

Jeg har hatt litt uflaks med burdens, men er vel i allefall èn som er sikker i en av kistene har jeg skjønt (har bare gjort det på "feil" char...). Legendary Cloak-farm har jeg ikke tenkt på, det må jeg lese litt om. Open raid høres spennende ut i grunn, men har ikke ventrilo eller hva det heter, og det er litt "skummelt" for en som er vant til et venneguild uten større ambisjoner. Men får kanskje teste det ut. Og har jammen liggende nok timeless gear jeg ikke har brukt, dersom jeg skulle få mer flaks med burdens; har en guild-venn som det dropper for nesten daglig, kjenner jeg blir litt misunnelig... (men han mangler ofte gear å bruke burden på da...hirr hirr....) :)

 

Men hvordan er det med crafted ilvl 553-gear, er det mulig å få det til alle slots (ikke ringer, neck og trinkets da) ?

Lenke til kommentar

Jeg har bare ilvl 517, men får jo bare farme på. Huolon og Cinder tar jeg ofte, Evermaw har jeg ikke peiling på hvordan man skal ta. Har forresten fått mounten fra Huolon, så er litt mindre stress for å komme på i riktig tid, og det er jammen godt. Hver gang Huolon annonseres i chatten er det alltid noen som tar av...OMG OMW osv.. :)

Lenke til kommentar

Har lyst til å begynne å spille WoW igjen, men hater å måtte sette meg inn i ting.

Er ting i WoW gøy for tiden?

 

Drev med skinning for det meste og raiding i LFR. Ellers vandra jeg bare rundt i dungeons og samlet gear, noe jeg liker å gjøre selv med venner. Er det noe ekstreme forandringen i 5.4 enn en ny øy og et nytt raid?

Lenke til kommentar

Jeg har bare ilvl 517, men får jo bare farme på. Huolon og Cinder tar jeg ofte, Evermaw har jeg ikke peiling på hvordan man skal ta. Har forresten fått mounten fra Huolon, så er litt mindre stress for å komme på i riktig tid, og det er jammen godt. Hver gang Huolon annonseres i chatten er det alltid noen som tar av...OMG OMW osv.. :)

Det er flere ting du kan gjøre for å få tak i Evermaw. Er du DK eller er i gruppe med en, har du path of frost. Er du Shaman kan du gå på vann, du kan kjøpe en sånn vannhopper-mount av The Anglers eller du kan kjøpe/lage noen elixirs of water walking. Gz med mount. :D
Lenke til kommentar

Har lyst til å begynne å spille WoW igjen, men hater å måtte sette meg inn i ting.

Er ting i WoW gøy for tiden?

 

Drev med skinning for det meste og raiding i LFR. Ellers vandra jeg bare rundt i dungeons og samlet gear, noe jeg liker å gjøre selv med venner. Er det noe ekstreme forandringen i 5.4 enn en ny øy og et nytt raid?

 

Nei, det er egentlig ikke så mye mer enn det. Jeg synes ting er gøy i WoW, men det er vel som det meste annet. Smaken er som baken etc :)

Lenke til kommentar

 

Jeg har bare ilvl 517, men får jo bare farme på. Huolon og Cinder tar jeg ofte, Evermaw har jeg ikke peiling på hvordan man skal ta. Har forresten fått mounten fra Huolon, så er litt mindre stress for å komme på i riktig tid, og det er jammen godt. Hver gang Huolon annonseres i chatten er det alltid noen som tar av...OMG OMW osv.. :)

Det er flere ting du kan gjøre for å få tak i Evermaw. Er du DK eller er i gruppe med en, har du path of frost. Er du Shaman kan du gå på vann, du kan kjøpe en sånn vannhopper-mount av The Anglers eller du kan kjøpe/lage noen elixirs of water walking. Gz med mount. :D

 

Takk for det. :) Og jeg har waterstrideren fra Anglers, og dk på lvl 90 har jeg sjøl..hmm, kanskje gjøre et forsøk; har skjønt at det bare er å flyre løs, og passe seg for å stå foran fisken.

 

Skulle forøvrig ønsket jeg hadde tenkt på den legendary cloaken før; har jo gått hele SoO, og har ikke veldig lyst til å kjøre gjennom hele igjen (gjør jo Elegon for mount, men ikke så sulten på Garrosh igjen, tar jo eviglang tid...). Hvor mange uker tar det å få den cloaken tro? Og hva blir topp itemlvl i Warlords of Draenor (ikke så fysen på laaang grind om det bare blir et ordinært item i WoD...) ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...