Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer meg inn på Argent Dawn, men om det bare var flaks er jo ikke godt og si da

sliter du med høy world ms/ping/latency, kan sjekke inne i uiet.

 

når jeg kom meg inn i går kveld, hadde jeg 45ms (home) 7000ms (world) altså problemet ligger ikke hos meg

 

 

Nei, kan ikke si det, har 50ms ingame

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke problem med dette selv, selv om jeg har verdens tregeste mest ustabile nettlinje. speedtest sier 4/0,5 på D/U er ingame nå med under 50 MS. Mulig det er så bra fordi det er sent på kveld/natt da.

 

 

Har også fått motivasjon til å spiller på warrioren min igjen, som er flott. Min første lvl 90 karakter får endelig det gearet han fortjener.

Edit: uten å lese noen som helst guide har jeg klart å doble DPS, fra ca 60-70k til 100k+ med 495 gear :)

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

ikke noe stress da, bare tyrkk på knappene 50ms før du hadde tenkt.

 

du misforstår, før midnatt kommer jeg ikke inn i det hele tatt, bare henger på login skjermen, og hvis jeg kommer inn har jeg nesten 10 000 ms, og kan ikke bevege meg, men men.

tror jeg skal ta det som et hint, begynte å spille wow igjen etter en lengre pause akkurat når problemene begynte, men nå var det så gøy også :|

Lenke til kommentar

Hvorfor må det være guild drama i hvert eneste guild man ser? Fant en guild med greie folk som ikke spammet guild chat hele tiden og oppførte seg som voksne. Alt var bare fryd og gammen i en måned, så tar jeg en pause fra WoW og har ikke kontakt med noen av dem på kanskje to uker og når jeg logger inn er plutselig alle kicket og GM og kjæresten har satt alle på ignore og nekter å snakke med noen. Faens irriterende når sånt skjer.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du vil frem til, men han virket som en bra fyr. En av de gamle medlemmene satte sammen et nytt guild like etter at det skjedde. Grunnen til at jeg er irritert og sjokkert er at fyren virket helt normal og oppegående og vi pratet mye sammen og det var generelt et godt miljø.

Lenke til kommentar

Hvorfor må det være guild drama i hvert eneste guild man ser? Fant en guild med greie folk som ikke spammet guild chat hele tiden og oppførte seg som voksne. Alt var bare fryd og gammen i en måned, så tar jeg en pause fra WoW og har ikke kontakt med noen av dem på kanskje to uker og når jeg logger inn er plutselig alle kicket og GM og kjæresten har satt alle på ignore og nekter å snakke med noen. Faens irriterende når sånt skjer.

 

Det jeg alltid sier. "Sosiale" guilds går alltid til helvete i alskens drama. Som regel er sjalusi inne i bildet. Eller så er noen overbeskyttende mot jentene som igjen fort skaper gnisninger innad.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...