Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Må si jeg gleder meg til den 90-boosten kommer inn i spillet. Endelig skal jeg få banken min til 90. Han er på 44 nå, men det er ikke så ofte jeg gidder å spille en low level retri-pala. Har tatt 9 år å komme så langt. Det beste blir likevel endelig å få en horde til lvl 90. Finner ikke horde-quests spennende eller interessante i det hele tatt, og alle mine horde over 60 er ente DKs eller allies som jeg betalte for å gjøre om til horde i et håp at det skulle være mer interessant å spille dem over 60. Det var det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Eneste jeg gruer meg til som den alt-oholikeren jeg er i WoD er at de alle skal igjennom 10 lvls :D

 

Er det noen her som driver med Challenge modes forresten? Ble sittende og sikle på Paladin sette her om dagen :p

Ja kjører challenge mods hver uke, siden vi driver og booster folk, og guildes, spiller på Tarren Mill (Horde)

 

 

Kult, håper på at guildet skal få i gang en gruppe :p Siden jeg spiller alliance hjelper det lite å finne noen som booster på horde, I tilegg, de som jeg har sett booste koster så mye at jeg hadde vert helt blakk igjen i wow, jeg er dessverre ikke så flink som jeg en gang var til å bruke AH :)

Lenke til kommentar

Damn, så mange nordmenn på horde Tarren Mill a. Jeg var innom der en stund for et år siden og besøkte Nerds of Norway litt men det ble ikke noe av og lang historie kort er jeg nå ally på Emerald Dream.

 

Og jo forresten, har begynt å laste opp noen bossfights fra streamen, finner en del på kanalen klikk klikk og fler kommer. tar meg friheten å poste nerdscreamene våre fra første Siegecrafter Blackfuse Heroic-kill:

 

Edit: Nei det gjorde jeg ikke for jeg klarer ikke embedde film men klikkeriklikk.

 

Lenke til kommentar

Jeg har en horde på Tarren Mill, er i et guild som har noen avhievments og da mount/pet som jeg nok ikke får i det guildet jeg er i på alliance. Nå husker jeg ikke hva guildet heter i farta, men om noen andre vil ha gold challenge mode guild run pet + panda guildraid mount, så kan jeg sjekke det opp

Lenke til kommentar

Det er bare install og loadingen med evt sonebytte som kan gå raskere i wow med SSD.

 

Men i det siste har jeg merket en ekstrem lang login og loading, ofte så lang at musikken stopper opp, det har jeg ikke hørt siden wow kom ut.

Har 550MB-WR-ssd og har testet flere.

Jadda, spesielt i de siste dagene har login tatt mye lengre tid og var innom i morges. Men nå får jeg ikke logget inn i det hele tatt... I tillegg så har Bettle.net vært nede i hytt og pine i det siste..

Lenke til kommentar

Ingen vits i å se etter guild og ah-aktivitet lenger.

Med x-server i raid osv ser alt dødt ut VS vanillawow.

Eneste jeg bruker ah til nå er en gem eller enchant i ny og ne, trenger ikke guild heller da jeg bare kan bli med i random raidfinder.

 

Wow har blitt singleplayer-med-random-gruppe-spilling , ingen online i vennelistene heller , mot 30-40 før.

Lenke til kommentar

Ingen vits i å se etter guild og ah-aktivitet lenger.

Med x-server i raid osv ser alt dødt ut VS vanillawow.

Eneste jeg bruker ah til nå er en gem eller enchant i ny og ne, trenger ikke guild heller da jeg bare kan bli med i random raidfinder.

 

Wow har blitt singleplayer-med-random-gruppe-spilling , ingen online i vennelistene heller , mot 30-40 før.

 

tildels enig med den , er ikke noe insentive til og bygge opp venneliste og sånt lenger .

 

men jeg savner ikke tiden da det tok en hel kveld og samle en gruppe for og springe fra Sw eller IF so Scarlet monestery for og ta en eller to dungons :p

Lenke til kommentar

Servercommunity er vel det eneste plusset jeg kan komme på nå som jeg virkelig savner. CRZ er noe møkk, alle guilds jeg har vært i siden Cata har vært asosialt og folk som generelt bare er der for perks, utenom ett som jeg joinet når jeg startet opp igjen nå i Mists som hadde en god core og gode RBG grupper og raid grupper.

Lenke til kommentar

Jeg syntes guilds er viktig for moro, alt fra dungeons og lfr til challenge modes og heroic raids er mye mer moro med venner og guildies hvor en kan klage over diverse ting eller le og ha det gøy over random happenings :D

Skjer mye rart eller så er det gjerne noe på gang man slenger seg med på.

 

Har hatt perioder hvor jeg har spilt "solo" men da blir alt så monotont og "kjedelig", for meg blir spillet virkelig moro når jeg er i en aktiv guild hvor alt mulig foregår, har vel vært heldig med valg av guilds siden jeg har spilt nogenlunde aktivt siden vanilla og pr dags dato har vel spillet på flere måter ikke vært mer moro enn akkurat nå ^^

Lenke til kommentar

Har vært med i flere typer guilds, både "sosiale" og raidfikserte. De sosiale blir det alltid noe evig drama med, da folk kjenner hverandre litt i real life og litt online, noen flørter med noen og andre blir sjalu og ditt og datt, og man nesten vegrer seg for å logge inn og sitte en halv kveld og høre på prat om kjøttkaker og fiskeboller er best.

 

Og raidguildene klarte jeg aldri å holde følge med så jeg ble stående på utsiden med for dårlig gear hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har hatt flaks med mine guild skjønner jeg. Trives vedlig godt i det jeg er i nå, det er ganske drama fritt, raiding har jeg kutta ut, så det er hva jeg vil gjøre når jeg føler for det, så det funker bra for meg. Hadde nok synes det hadde vert skrekkelig kjedelig som solo spill tross alt :p

 

Guildet jeg er i nå har en 18 års grense (teknisk sett, vi har noen yngre som er barn av noen i guildet) og jeg tror det hjelper en del jeg. Vet det finnes guild på serveren min som har 25 års aldersgrense, jeg tror det demper noe av akkurat det du skriver om Bytex :p

Lenke til kommentar

Drama reduseres ikke med alder i mine øyne, gjennom tidene er det bare 2 dramahendelser jeg husker og alle parter var i slutten av 20-årene. :p

 

Tenker det er lettere å være casual/holde følge i dagens guilder nå som flex er kommet, feks sist uke gikk vi en 20 stk og tok med oss alle som ville med, ble en bra mix fra ilvl <500 til 570 som løp igjennom SoO iløpet av noen timer. Moro en gang iblant å ta med de som ikke har nok ilvl slik at de kan få muligheten til å gå normal hvis det passer, uten at de blir lei alt av raiding i lfr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...