Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det noe hensikt ved PvP nå før BC kommer og PvP-systemet blir forandret? (Utenom at det er gøy.)

Og hvordan vil dette systemet se ut? Vil de forandre rewards?

7108171[/snapback]

Personlig syns jeg ikke det er hensikt med noenting i spillet akkurat nå. Man kan bruke enorme mengder tid/mats på enkelte items som vil bli utklassert når BC kommer og folk får minet sine første fel iron ore. Personlig skal jeg bare få druiden og hunteren opp på 60 (2 og 4 levels hhv), så blir det hardcore farming av herbs og annet pø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har dratt frem warlocken min igjen, mage ble bare for kjedelig. Men burde jeg skifte til en demonology build, til fordel for en destruction build? (Som jeg har nå.)

EDIT: er lvl 29 nå. Vurderer demonology siden pettet sliter med aggro. :hm:

Endret av Islanbadsj
Skrevet
Har han en rulle addon?

7108849[/snapback]

Nei, han vet ikke hva det er engang. Men jeg har lyst på en for å ta hevn :p

7109270[/snapback]

Vel, du kan ikke endre en dritt på rolls, om ikke det du selv evt ser, men de andre vil fremdeles se den rette rollen.

Skrevet
Ja har tenkt å levle min lock opp til 60 den også. Hva burde jeg gå for? (Er level 32)

7109018[/snapback]

Affliction + Demonic embrace til 40-45, så respec til 9/21/0 og jobb deg ned mot Ruin eller SM. I tillegg til at du kan grinde/queste uten nedetid, slipper du også at tilfeldige folk mobber deg for å være SL. :)

Skrevet

Anbefales det at jeg venter med å skaffe epix riding skill til jeg kan lære flying skill? Altså er det slik at den ene medfører den andre, så jeg slipper å betale 800g for epix?

Skrevet

/flex, soloet Deathclasp med druiden @ 58. Hibernate + Nature's grasp + Starfire + bearform + Frenzied rejuvenation + Bash + roots + bandasjer ftw. :)

Og, ja, jeg tror 40-mount = 75 riding skill, 60-mount = 150, vanlig flygemount = 225 og epic flygemount = 300. Tror.

Skrevet

Epic mounts krever 150 i dag, så å bruke det vanlige skillsystemet som basis blir feil. Jeg tror Psilocybe har kommet med det mest relevante forslaget så langt.

Skrevet
Skillpoints i BC capper vel på 375, så da ville det vel kansje være mest naturlig at det er det som blir requred for epic flyingmount.. :shrug:

7120121[/snapback]

F.eks. Skinning forholder seg vel rolig med cap på 300? Uansett, det er vel ikke slik at alle skillpoints er like, det er f.eks. ikke slik at du kan få 20 herba på lvl 4, 25 på lvl 5 osv. Noen ting skill-caps øker med level, andre øker ved at man snakker med trainer. Ride-skill må man snakke med trainer for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...