Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke hvorfor det er teit, synes det var "slitsomt" å måtte plotte inn passorde mitt + auth.

 

Elsker at nå kan jeg sortere character listen min, holdte på å bli gal av den rekkefølgen de stod i før ;p

Litt synd jeg ikke var mer obs på at valor ble omgjort til justice, mistet mye og gold jeg fikk i kompensasjon (eller hva det heter) betydde ikke så utrolig mye.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hver gang jeg unmount'er kommer det en plystrelyd, også når jeg logger på, hvordan får jeg vekk det? Er til å bli gal av.

Aldri hørt om. Bruker du addons? Evt ja, prøv å disable alle for så å teste om du får det samme plystrelydene.

 

Ser på patch notes nå. Liker faktisk som en levling Shadow Priest (lvl 70) at de buffer direct damage spells for nerf på DoTs. Kommer til å få litt mer DpS både utenfor og i instances, men vet ikke hvordan dette fungerer på lvl 85 både i PvE/PvP.

Lenke til kommentar

Nye patchen er grei den forsåvidt! Syntes raid har blitt vanskligere enn det har vært før og jeg liker at de virkelig lager noen "Nøtter" annet enn det cakewalk opplegget de viste oss i WOTLK.

 

Har brukt hele dagen på Lord Rhyolith 25-man og det var litt av en utfordring. Spennende, og ikke minst syntes jeg bossene nå er mer gjennomtenkt enn tidligere.

 

Måten de også nerfet BoT etc. bossene på med 30% er forsåvidt greit slik at man kan PUG'e den ganske greit om man stiller visse krav til members.

 

Syntes godt de kunne addet hele settet til Justice points siden jeg har mangler shoulder på en av altene mine sånn i...alt for lenge nå! Men det er også godt å se at de ikke gjør det slik at folk må arbeide litt for å se bra ut ;)

 

Må også legge til at det firelands "prequestet" hvor man får cloak på slutten er ett helvete på PVP server, siden den baren blir resatt hver gang alliance/horde finner det forgodt til å banke driten ut av deg. Iallefall på min server er det stadig 5 som gladelig camper ett område bare for å gjøre livet til helvete for enkelte! Men pvp er pvp! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, pvp server. Var helt umulig å komme seg inn i portalen til Firelands på ett tidspunkt når jeg var alene. Sto ett dusin alliance-folk utenfor.

 

Jeg er på en PvE-server. Skrudde på PvP og stilte meg på questgiveren i Sanctuary of Malorne på onsdag. Folk døde i hytt og pine rundt meg, siden all PvP aggroer vaktene.

Lenke til kommentar

Må også legge til at det firelands "prequestet" hvor man får cloak på slutten er ett helvete på PVP server, siden den baren blir resatt hver gang alliance/horde finner det forgodt til å banke driten ut av deg. Iallefall på min server er det stadig 5 som gladelig camper ett område bare for å gjøre livet til helvete for enkelte! Men pvp er pvp! :p

Ah, pvp server. Var helt umulig å komme seg inn i portalen til Firelands på ett tidspunkt når jeg var alene. Sto ett dusin alliance-folk utenfor.

 

Antar det bare er dere som er uheldige.

Spiller selv på en PvP-server og går gjennom questene for andre gang, og har ikke blitt ganket en eneste gang. Jeg har samarbeida med horde med å ta ned elitene på de Aggra/Thrall-questene. Fungerer fint. ^^

 

For den saks skyld, da jeg kom til å angripe et par hordes med cone of cold i sted, bare så de på meg og stakk sin vei. :p

Lenke til kommentar

Hver gang jeg unmount'er kommer det en plystrelyd, også når jeg logger på, hvordan får jeg vekk det? Er til å bli gal av.

Spiller ikke du en hunter?

Plystringen er vel pga du "summoner" dyre ditt eller en non-combat pet?

Det skjer på magen min. Helt SJUKT IRRITERENDE. Men har ikke spilletid, så får ikke sjekket om det er addons.

Lenke til kommentar

Må også legge til at det firelands "prequestet" hvor man får cloak på slutten er ett helvete på PVP server, siden den baren blir resatt hver gang alliance/horde finner det forgodt til å banke driten ut av deg. Iallefall på min server er det stadig 5 som gladelig camper ett område bare for å gjøre livet til helvete for enkelte! Men pvp er pvp! :p

Ah, pvp server. Var helt umulig å komme seg inn i portalen til Firelands på ett tidspunkt når jeg var alene. Sto ett dusin alliance-folk utenfor.

 

Antar det bare er dere som er uheldige.

Spiller selv på en PvP-server og går gjennom questene for andre gang, og har ikke blitt ganket en eneste gang. Jeg har samarbeida med horde med å ta ned elitene på de Aggra/Thrall-questene. Fungerer fint. ^^

 

For den saks skyld, da jeg kom til å angripe et par hordes med cone of cold i sted, bare så de på meg og stakk sin vei. :p

 

Slet heller ikke noe "at all", alliance derimot, ble ganked hele dagen *hoho* :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...