Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble med i "friendly" guild i går, for første gang. Løper fortsatt litt hodeløst rundt og skjønner ikke heeelt hva som skjer. Har riktignok bare questet etter jeg ble med, men må nok finne på noe annet for å få opp rep med guildet litt kjappere ja. Vil jo ta flere måneder før jeg er friendly med denne farten :ohmy:

Lenke til kommentar

Du får ekstremt lite rep med guildet før du er 85. På friendly kan du kjøpe en tabard som øker rep med 50%, men det går fortsatt latterlig treigt før 85 der quests gir mye mer, du kan gjøre 5-mans i guild group, drepe raid-bosser sammen og vinne arena-kamper. På honored får du en ny tabard som øker rep med 100%.

Lenke til kommentar

Bare å kjøre en "Noen som er med på heroics"? i guildchatten det, så går reppen unna! Helst 5/5, da er det jo nydelig, selv om 3 holder.

Dailies gir jo 40 ? Tror jeg, iallefall om man ikke har noen guildperks etc.

 

Latterlig mange PUG farming runs i firelands hvor leadern ninjalooter det første itemet og stikker. Skjønner ikke at folk gidder, det er jo trossalt bare gold. Men men!

Lenke til kommentar

skal til og begynne med wow igjen, og lurer på hvor jeg kan få kjøpt alle expansions billigest?

Har funnet battle chest til under hundringsen, men Wotlk ser ut til å koste opp mot tre ganger så mye.

 

Edit: Skal en tur ut i Europa snart og lurer på om det er noe billigere i land som Frankrige, Belgia, Tyskland eller Danmark?

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

360g for pyrite er jo sterkt overpriset, og ville aldri ha solgt i store kvanta uansett. Til og meg 120g er mye på min server, men det er en mer realistisk pris enn 360g.

 

Så denne "idioten" fikk sikkert solgt sine stacks til langt over markedspris fordi de så fine ut ved siden av de alt for dyre.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...