Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig, trykket "Log in" i hjørnet på armory på laptopen min og trengte ikke skrive inn hverken mail eller PW. Og jeg bruker ikke laptopen til å spille på.

 

Har 3 toons på level 85 nå, pala, rogue og mage. Lurer på om jeg skal spe på med en hunter.

 

Hunter er gøy ^_^

Lenke til kommentar

Jeg synes hunter er kjempeartig så lenge jeg har andre karakterer også. Noen ganger blir jeg pisslei av å være ranged og da er det flott å kunne spille melee, men alt i alt er hunter den klassen jeg utvilsomt liker best. Spesielt med rare pets! Gotta catch 'em all.

 

Nå kræsjer wow når jeg soner inn i Isle of conquest :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har 3 toons på level 85 nå, pala, rogue og mage. Lurer på om jeg skal spe på med en hunter.
Hunter er gøy ^_^

Det er noe spesielt med hunter, men kanskje fordi det var min første karakter (Night Elf). Gode minner fra den første WoW-tiden :love:

 

Men synes både warrior og mage er gøy også da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg vil ha som main alt, men blir nok holy paladinen min.

Er greit med litt avveksling fra å spille melee dps :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Blæh, tapte akkurat kampen om å få Kirix på hunteren min </3

 

Er det den som spawner i Molten Front?

 

Ene hunteren har campet den også en stund i dag :p

Lenke til kommentar

Min main (Gorgonsol, hunter, lvl 85) har en kattepus som combat pet, og Gorgonsol er veldig glad i kattepusen sin. Men hvilken combat pet bør han satse på om han vil ha en "show-off"-pet? Han er en ganske utålmodig sjel, så han er ikke så interessert i å stå et sted i flere timer og vente for å få noe kult. Men noe som er kult, men samtidig lett å få tak i? :)

Lenke til kommentar

Blæh, tapte akkurat kampen om å få Kirix på hunteren min </3

 

Er det den som spawner i Molten Front?

 

Ene hunteren har campet den også en stund i dag :p

 

Det spawner fem rare spiders i Molten Front i forskjellige farger. Kirix er den grønne :>

Og han spawner fra 6-17 timer, mye likt de fleste andre Cataclysm rare pets. Har nå mer tro på 12+ timer siden de fleste ikke spawner 6 timer etter forrige tame, men man vet jo aldri!

 

@ Marekatten: Hvis du vil sjekke ut pets selv (siden hva som er kult varierer fra person til person :p) anbefaler jeg wow-petopia.com.

De har bilder av absolutt alle dyr, og hvis du vil ha mer info kan du bare gå på wowhead og finne info om dyret :D

 

Utrolig mange pene dyr rundtomkring, jeg syns 25 stableslots er alt for lite, har 24 selv og alle er unike pets som er de eneste med den skintypen og alle er rare. xD Og enda er det mange fler jeg vil ha :blush:

Endret av Maeriwen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...