Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er den raskeste måten å få opp guild rep på med et tulleguild man ikke raider med?

arena.

 

Så har du også tol barad dailysene som du kna gjøre med guild tabard på som vil gi en god boost, 80-90 rep per quest (med honored tabarden) om jeg husker rett så du er cappa lenge før uka har gått

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle begynne å spille litt igjen, men er usikker på hvilken klasse jeg skal begynne med.

 

Har priest,mage,paladin og warrior på lvl80. Hvilke er det som er fetest å spille for tiden?

 

Warrioren min virker sykt nerfet.. Frister å begynne på paladinen igjen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jepp, og ingen kul reward slik som 25 har :(

Så lame!. Det er da hvertfall mulig og få over 40 tabards?. :thumbdown:

Greit nok på en måte, "hoved" slotten i banken er helt full av bare tabards. :whistle:

 

40 tabards burde være være mulig tror jeg, mulig en trenger noen flere tabards i spillet, hvis man ikke skal telle med tabards en ikke lenger kan få, og TCG tabards.

 

Har achievment for 30 tabards, og jeg har kun 2 stykk tabards fra outlands rep.

Makser jeg alle outland reps som gir tabard burde jeg klare å nærme meg 40.

Lenke til kommentar

Engineer-spirer, fortell meg, cogwheels..funker dei kun i engiheads?

 

Ser for meg når en på sikt får seg ny head, så får en ikkje bruke desse. Skal dumpe mining proffesion på main her (då eg har en farmchar som skal ta over denne mining jobben). Men om cogwheels ikkje kan brukast i noko anna blir det jo drit.

 

Og ja, er klar over at det ikkje er den beste pve profession. Men akkurat det er ikkje krise, så lenge eg får min jeeves, mine cogwheels som funker i meir enn engicrafte stuff, og rocketboots. =)

Lenke til kommentar

trenger litt tips på hvordan jeg skal tjene penger på enchanting.

de nye cataclysm recipiene selger meget meget dårlig, så må derfor finne alternative metoder.

noen som kan foreslå noen "gamle" enchantments jeg kan selge eller items jeg kan crafte for så å DE?

Dream Dust, Eternal Essences (lesser og greater) og en del som kreves for å levle enchanting selger bra på de fleste servere jeg har vært innom.

Jeg pleier å scanne AH etter greens i lvl range 40-49 og 51-57 og bare kjøpe alt som er posta for 1 - 1,5g, disenchante og selge dette med relativt grei profitt. Nå som det er enda en ny expansion så selger også mats fra Outland og Northrend også greit. (men greens herfra koster ofte mer og er ikke verdt å kjøpe).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så når T12 kommer, (T13 og for den del) og evt andre gode random heads, så er dei cogwheelsa verdt fuck all pga at dei kun passer i den 359 versjonen?

 

Slik det er nå, ja. Men jeg håper Blizzard lanserer nye engineering heads.

Det er for dumt å kaste vekk hele cogwheelkonseptet på første tier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...