Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var i en instance med masse polakker som skrev på polsk i groupchat. Det var..interessant.

Pleier bare å skrive "Please write important information in english" når jeg møter på grupper som skriver et totalt uforståelig språk. Pleier å fungere helt fint, og enkelte grupper går faktisk 100% over til engelsk også når jeg skriver det.

Lenke til kommentar

Hadde en macro som gikk noe ala "I don't care what language you chitchat in but when I pull, all moonspeak's off, and you play" som regel fulgt opp av "And there won't be all to much downtime", folk kan skrive akkurat hva de vil på hvilket språk de vil så lenge de fokuserer når stuff skjer.

Er dog jævlig stress når Russisk/Polsk og andre morsomme språk dominerer gchat - da er facepalm og reminder på at gchat er engelsk.

 

Savner TBC (og litt Wotlk) når man hadde BiS geared pala-tank som bare løp gjennom heroics og lekte procake... ((

Lenke til kommentar

Skills=følge en steg-for-steg guide til å få "det perfekte twink-gearet". Så one-shotte folk 5 levels under deg og rope HAHAH I PWN j00!

 

"L00k at my EPIC lvl 40 dagger!"..når alle vet at den blir erstattet av en green på lvl 50 likevel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg fikk i dag vite at noen jeg kjenner hadde kjøpt en WoW konto på Ebay. Hvordan kan jeg reportere denne personen? Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en. Er det bare å sende en email med personens account info til [email protected]?

 

Edit: Eh, jeg innså akkurat idet jeg postet dette at jeg kanskje skulle lagd en egen tråd... men skitt au. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du på død og liv leke politi og rapportere noe sånt? Kan ikke han bare få ha det morro med kontoen sin? Går det ut over deg på noen som helst måte? "Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en." Pffff.. sånt irriterer meg mer enn folk som "jukser".

Endret av Kleivis
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg fikk i dag vite at noen jeg kjenner hadde kjøpt en WoW konto på Ebay. Hvordan kan jeg reportere denne personen? Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en. Er det bare å sende en email med personens account info til [email protected]?

 

Edit: Eh, jeg innså akkurat idet jeg postet dette at jeg kanskje skulle lagd en egen tråd... men skitt au. :p

 

Tyster

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...