Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg trodde ebay bannet at man kan kjøpe spillkontoer og sånn derfra jeg :s Uansett, hva er det denne personen har gjort mot deg?

Tydeligvis ikke. Hva h*n har gjort legger jeg ikke ut om her.

 

Hvorfor skal du på død og liv leke politi og rapportere noe sånt? Kan ikke han bare få ha det morro med kontoen sin? Går det ut over deg på noen som helst måte? "Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en." Pffff.. sånt irriterer meg mer enn folk som "jukser".

Hadde jeg likt personen det gjelder, så hadde jeg heller ikke gjort noe. Men nå har jeg altså veldig mye mot vedkommende. H*n fortjener å få kontoen sin bannet IMO.

 

Tyster

Ja.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite, raskt spørsmål.

 

Jeg nærmer meg level 80 nå og har ikke Cataclysm enda. Hva skjer egentlig med XP poeng etter jeg er level 80? Lagres de opp slik at når jeg oppgraderer til Cataclysm så kan jeg eventuelt gå rett til level 81 eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du på død og liv leke politi og rapportere noe sånt? Kan ikke han bare få ha det morro med kontoen sin? Går det ut over deg på noen som helst måte? "Dette er jo tydelig ulovlig siden det strider mot TOS og EULA'en." Pffff.. sånt irriterer meg mer enn folk som "jukser".

Jeg tolerer ikke folk som jukser i Multiplayer spill ... uansett.

Lenke til kommentar

Jesus helvetes fuckings kristus.

 

SÅ, snart kan vi køe til dungeons sammen med vennene våre som ikke spiller på samme realm. Det er jo fantastisk, sant?

 

MEN VENT. Man må betale for det. Hva i helvete Blizzard. Hva i fuckings helvete.

Åh herregud. Premium membership til et spill vi allerede betaler månedlig for. WTF? Og ikke bare det; man kan ikke køe til BG med dem engang. Woooh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...