Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen recipe man kan skaffe seg etter man har fått 525 i tailoring? Driver og selger stuff jeg lager for ca. 1k gold som er 300g worth of mats og det er moro det. Men jeg har lyst til å lage noen nye items til meg selv. Så epic recipe på mmo-champ pre cata og har lyst på den!

Lenke til kommentar

Jeg er hardcore og bruker 2player rakett :cool: Gleder meg til jeg kommer hjem fra skolen (kan ikke skippe hver dag selv om det er cata :thumbdown: )

 

Du er skikkelig hardcore, men hvorfor spiller du Cataclysm?

 

Vanilla var best, tbc var ok og resten suger. 40m raids med vanskelig trash og noen skikkelig utfordrende rep grinds var tingen det. Alt det nye er bare for noobs, bli$$ bare MÅ jo cater to the casuals. faen ass, hvorfor sluttet jeg EQ for dette dritet her.

 

Er vel ikke så fryktelig vanskelig i Cataclysm med repgrinds og trash?

 

Du tar feil når du sier at 40m raids med vanskelig trash var tingen. Det var ikke vanskelig, folk var bare uerfarne. Tror du virkelig at hvis du skalerer opp molten giants til level 85, at de blir vanskelige? Nei. Det er tank&spank. Jeg skjønner ikke hvorfor alle "pro's" blir som pensjonister og mener at alt var bedre før. Vanilla var dritt i forhold til tbc & wotlk, men det var konge å spille det da det var ute.

 

Helt feilt, ikke alle "pro's" synes det, og jo vanilla var vanskelig. Og nei wotlk var ikke konge nå det gjelder raids. Dette er ikke en subjektiv mening men fakta.

 

Har fått prøvd meg litt på heroics, rimelig hardt så langt, eller så har det bare vært dårlige folk. Gøy :thumbup:

Lenke til kommentar

Spiller Cataclysm for å disse alle scrubsene i general chat helt til de kommer i 85, så skal jeg disse de i trade chat igjen for å være så noob. Og du tar bare feil når du sier at Vanilla raids ikke var vanskelig. Bare fordi du greide å downe Hogger med 30 stk så var ikke vanilla raids lette LOL.

Vanillaraids var nok faktisk lettere enn dagens raid. Men alt er relativt. Jeg sier på ingen måte at det var lettere å downe Kel'Thuzad enn det var å downe Lich King. Men det er ikke fordi Kel'Thuzad var en så jævli vanskelig boss, eller fordi naxx var så enormt mye vanskeligere enn dagens raid.

 

Grunnen til at det nå er lettere, er fordi man har fått mer kunnskap. Almennspilleren har lettere tilgang til informasjon om classen sin. Spreadsheets, specs osv osv. Vi hadde dessuten ikke de samme addon-mulighetene. Det har kommet veldig mange nyttige addons siden Vanillawow, og de hjelper enormt mye.

 

Poenget mitt er altså at.. raidene blizzard lagde på den tiden var nok ikke så veldig mye vanskeligere enn dagens raid - men gjennomsnittsspilleren er bedre nå enn før. Derfor er det lettere å pugge, og lettere å downe bosser. Det er nok ikke mange fler guilder som har tatt Lich King HC enn det er som tok KT. Og med alle de hjelpemidlene, informasjonen og hva vi vet om spillet idag, tør jeg derfor å påstå at LK HC er en vanskeligere fight enn hva KT, Cthun, Twins osv var.

 

Det har selvsagt litt å si, men hva med hvor lett det er å skaffe gear nå? Tror du ikke wotlk hadde vært annerledes og med mindre progresjon viss det funket på samme måte å skaffe gear som i vanilla?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Var 1400 i kø på Outland, er i 700 nå.. Så 700 på godt over 3 timer er gøy.. En venn av meg sier "har stått i kø siden halv 4 og den har gått fra 300 - 157 bare -.-".

 

Noen som kan anbefale ny server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...