Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var 1400 i kø på Outland, er i 700 nå.. Så 700 på godt over 3 timer er gøy.. En venn av meg sier "har stått i kø siden halv 4 og den har gått fra 300 - 157 bare -.-".

 

Noen som kan anbefale ny server?

Doomhammer er en bra server for en gjennomsnittsspiller. God alliance:horde ratio, en hel haug med casual guilds. Trade folkene er skikkelig retard, men det er ikke så mye spam utenom gullselgere. Pokey er der da, det er litt kjipt.

Lenke til kommentar

Var 1400 i kø på Outland, er i 700 nå.. Så 700 på godt over 3 timer er gøy.. En venn av meg sier "har stått i kø siden halv 4 og den har gått fra 300 - 157 bare -.-".

 

Noen som kan anbefale ny server?

Doomhammer er en bra server for en gjennomsnittsspiller. God alliance:horde ratio, en hel haug med casual guilds. Trade folkene er skikkelig retard, men det er ikke så mye spam utenom gullselgere. Pokey er der da, det er litt kjipt.

 

om pokey er der kan det ikke regnes under ordet: Bra server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
you dont meet the requirements for the chosen dungeons

Hvorfor får jeg den når jeg har vært inne i instancen før?

 

Var det ikke noe snakk om at man trengte en viss mengde med rep for å komme inn i HCs på level 85? Eller er jeg helt på jordet? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg hørte snakk om at man måtte ha en average item level på ett eller annet for å queue for HC's, noe det samme for normal dungeons :p

 

Joda, det er jeg klar over. Men jeg mener å ha lest en blue post som as at de vil kjøre en kvasi BC/Wrath-måte å komme seg inn i instancer på hvor man både trengte en viss mengde rep samt godt nok gear. Vet ikke helt hvordan det ligger ann da jeg enda bare er level 82, men men.

Lenke til kommentar

Jeg hørte snakk om at man måtte ha en average item level på ett eller annet for å queue for HC's, noe det samme for normal dungeons :p

 

Joda, det er jeg klar over. Men jeg mener å ha lest en blue post som as at de vil kjøre en kvasi BC/Wrath-måte å komme seg inn i instancer på hvor man både trengte en viss mengde rep samt godt nok gear. Vet ikke helt hvordan det ligger ann da jeg enda bare er level 82, men men.

 

Når du er i 85, kjør vanlig i noen timer så kommer du deg i heroics.

 

Bugg: du trenger bare å nå ilevel cappen, det vill si at du ikke trenger å ha gearet på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...