Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble 85 igår, men ser ut som jeg må grinde litt vanlige dungeons for å få nok gear til å komme meg til heroics! Curses!

 

Jaja, i helga blir det dungeon/Heroic-maraton med guildet. Weeeee!

 

Er jo en god grunn til at du må ha litt gear fra normal først. Som du sikkert vet, er jo heorics i Cataclysm mye mere vanskeligere.

Lenke til kommentar

Er jo en god grunn til at du må ha litt gear fra normal først. Som du sikkert vet, er jo heorics i Cataclysm mye mere vanskeligere.

De kan umulig være så vanskelige, når vi går med guildgroup. Da fikser vi nok biffen.

 

Men ja, jeg har jo spilt siden betaen, så jeg er ikke ukjent med CC og taktikker.

Lenke til kommentar

Nerf DK!

 

STFU. hva er galt nu?

 

Jeg bare svarte innlegget over meg og antydet at hans level 81 Worgen var en DK. Om det ikke er tilfellet er jeg imponert over hvor langt han har kommet siden i går kl 00:01 (om det ikke er RAF da) :)

 

Du vet det er fullt mulig å ta faction change og bytte til Worgen, sant?

Det gjorde jeg med horde mainen min igår for å joine guildet til noen på jobb. Vips, 81 Worgen. Fikk endel "zomg 81 worgen omg!!1" reaksjoner når jeg rusla rundt i Stormwind etterpå..folk trodde visst jeg har levelet fra 1-81 på 2 dager.

 

Å herregud. Hvorfor tenkte jeg ikke på det. Må ha vært ammetåka :p

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å bruke drage-mountene, for de dekker jo halve skjermen min. Bruker den lille 70-mounten enda jeg. Blokker ikke kameraet mitt 50% av tiden. Ser ikke moroa med å ha en diger orange kladd som sperrer utsikten så jeg må sloss med kameravinkelen hele tiden.

 

trodde alle brukte denne nårfortiden

 

/console CameraDistanceMaxFactor 4

 

standard max camera distranse er jo alt for lite :D

Lenke til kommentar

Hvor mange er det plass til på en server? Når den er full og godt over i 3000 i kø, da er det ganske mange pålogga..

 

Evt, ganske få pålogget i forhold til køen :p

 

Jeg vet ikke hvor oppdatert warcraftrealms er lenger; men det er stor forskjell på antall chars laget på et realm; og hvor mange som er aktive samtidig.

For AD; 32k chars, 5k pålogget. For lite informasjon er hentet inn dog - men kansje størrelsesorden er riktig?

 

http://www.warcraftrealms.com/activity.php?serverid=219

Lenke til kommentar

Jeg er hardcore og bruker 2player rakett :cool: Gleder meg til jeg kommer hjem fra skolen (kan ikke skippe hver dag selv om det er cata :thumbdown: )

 

Du er skikkelig hardcore, men hvorfor spiller du Cataclysm?

 

Vanilla var best, tbc var ok og resten suger. 40m raids med vanskelig trash og noen skikkelig utfordrende rep grinds var tingen det. Alt det nye er bare for noobs, bli$$ bare MÅ jo cater to the casuals. faen ass, hvorfor sluttet jeg EQ for dette dritet her.

 

Er vel ikke så fryktelig vanskelig i Cataclysm med repgrinds og trash?

 

Du tar feil når du sier at 40m raids med vanskelig trash var tingen. Det var ikke vanskelig, folk var bare uerfarne. Tror du virkelig at hvis du skalerer opp molten giants til level 85, at de blir vanskelige? Nei. Det er tank&spank. Jeg skjønner ikke hvorfor alle "pro's" blir som pensjonister og mener at alt var bedre før. Vanilla var dritt i forhold til tbc & wotlk, men det var konge å spille det da det var ute.

Lenke til kommentar

Tror jeg heller må lage en Add-on til meg selv, sånn at jeg får det akkurat slik jeg vil ha det. Er så utrolig lei av andre add-ons som ikke ser bra ut. :sleep:

 

Edit: Har drevet med LUA koding i 4 år nå, så jeg tror ikke akkurat at det skal være et stort problem å lage en add-on.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Spiller Cataclysm for å disse alle scrubsene i general chat helt til de kommer i 85, så skal jeg disse de i trade chat igjen for å være så noob. Og du tar bare feil når du sier at Vanilla raids ikke var vanskelig. Bare fordi du greide å downe Hogger med 30 stk så var ikke vanilla raids lette LOL.

 

Takk for latteren, skrotnisse. Du spiller Cataclysm kun for å disse folk i trade chat? Kongen av patetisk, gratulerer med å skaffe deg venner irl. Jeg trodde pro's var i raids med guildet og brydde seg pent lite om trade chat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...