Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En eller annen Wow spiller jeg kan intervjue ? Som til en viss grad er avhengig av å spille ? Helt frivillig :p

 

Har spillt siden 2006, fått 3 accounter bannet. Hatt 6 lvl 80'er, 5 lvl 70'er + andre chars. Har prøvd de fleste hacks, bots, scripts ov. Vært med i alle end-raid instancer, og fått høy rating i arena 2v2, 3v3 og 5v5.

 

Jeg har også tid til å besvar spørsmål. :)

Lenke til kommentar

Spiller Cataclysm for å disse alle scrubsene i general chat helt til de kommer i 85, så skal jeg disse de i trade chat igjen for å være så noob. Og du tar bare feil når du sier at Vanilla raids ikke var vanskelig. Bare fordi du greide å downe Hogger med 30 stk så var ikke vanilla raids lette LOL.

 

Takk for latteren, skrotnisse. Du spiller Cataclysm kun for å disse folk i trade chat? Kongen av patetisk, gratulerer med å skaffe deg venner irl. Jeg trodde pro's var i raids med guildet og brydde seg pent lite om trade chat.

Jeg er en proffesjonell pro gamer og jeg klarer å poste helt fint på forumene uten å kalle folk for stygge ting. Hvorfor klarer ikke du det?

 

 

En eller annen Wow spiller jeg kan intervjue ? Som til en viss grad er avhengig av å spille ? Helt frivillig :p

Du kan sikkert snakke med meg på skype når jeg kommer hjem (1500 tiden) mens jeg lvler til 85 hvis du vil. Skoleprosjekt elns amirite? Er på skype nå på skolen og da, men det er jo litt mindre stabilt. Vil ikke snakke med deg om du har en rar dialekt. Avhengig kan diskuteres da, men spiller mye.

Lenke til kommentar

Spiller Cataclysm for å disse alle scrubsene i general chat helt til de kommer i 85, så skal jeg disse de i trade chat igjen for å være så noob. Og du tar bare feil når du sier at Vanilla raids ikke var vanskelig. Bare fordi du greide å downe Hogger med 30 stk så var ikke vanilla raids lette LOL.

Vanillaraids var nok faktisk lettere enn dagens raid. Men alt er relativt. Jeg sier på ingen måte at det var lettere å downe Kel'Thuzad enn det var å downe Lich King. Men det er ikke fordi Kel'Thuzad var en så jævli vanskelig boss, eller fordi naxx var så enormt mye vanskeligere enn dagens raid.

 

Grunnen til at det nå er lettere, er fordi man har fått mer kunnskap. Almennspilleren har lettere tilgang til informasjon om classen sin. Spreadsheets, specs osv osv. Vi hadde dessuten ikke de samme addon-mulighetene. Det har kommet veldig mange nyttige addons siden Vanillawow, og de hjelper enormt mye.

 

Poenget mitt er altså at.. raidene blizzard lagde på den tiden var nok ikke så veldig mye vanskeligere enn dagens raid - men gjennomsnittsspilleren er bedre nå enn før. Derfor er det lettere å pugge, og lettere å downe bosser. Det er nok ikke mange fler guilder som har tatt Lich King HC enn det er som tok KT. Og med alle de hjelpemidlene, informasjonen og hva vi vet om spillet idag, tør jeg derfor å påstå at LK HC er en vanskeligere fight enn hva KT, Cthun, Twins osv var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

En eller annen Wow spiller jeg kan intervjue ? Som til en viss grad er avhengig av å spille ? Helt frivillig :p

 

Har spillt siden 2006, fått 3 accounter bannet. Hatt 6 lvl 80'er, 5 lvl 70'er + andre chars. Har prøvd de fleste hacks, bots, scripts ov. Vært med i alle end-raid instancer, og fått høy rating i arena 2v2, 3v3 og 5v5.

 

Jeg har også tid til å besvar spørsmål. :)

Ikke at jeg forstod så mye av det du skrev. Men det er vel et godt tegn på at du fynket godt til intervjue :p Men bare så du vet det, så kommer jeg til og stille spørsmål som om du er spill avhengig. Altså: du greier ikke slutte, og jeg vil fokusere på hvor mye tid du bruker, og hvordan dette går ut over hverdagen din. Fremdeles villig til et intervju ?

Lenke til kommentar

Spiller Cataclysm for å disse alle scrubsene i general chat helt til de kommer i 85, så skal jeg disse de i trade chat igjen for å være så noob. Og du tar bare feil når du sier at Vanilla raids ikke var vanskelig. Bare fordi du greide å downe Hogger med 30 stk så var ikke vanilla raids lette LOL.

 

Takk for latteren, skrotnisse. Du spiller Cataclysm kun for å disse folk i trade chat? Kongen av patetisk, gratulerer med å skaffe deg venner irl. Jeg trodde pro's var i raids med guildet og brydde seg pent lite om trade chat.

Jeg er en proffesjonell pro gamer og jeg klarer å poste helt fint på forumene uten å kalle folk for stygge ting. Hvorfor klarer ikke du det?

 

 

Du har rett, beklager. Men blir så irritert av at du bruker så stereotypiske ting som tyder på at du selv egentlig kanskje ikke er så fryktelig god. Men om du sier det så, så er du sikkert profesjonell progamer. Jeg mener fortsatt at vanilla raids ikke var så vanskelige. Hvorfor? Fordi jeg har gjort BWL og MC i vanilla, og jeg kaller ikke meg så veldig pro akkurat. Er veldig casual av meg. Jeg var med guildet til AQ40, og det syntes jeg var veldig vanskelig. Trashet også, men tror nok jeg hadde syntes det var lett i dag. Jeg tenker jo helt annerledes nå enn da. Men igjen, jeg beklager.

Lenke til kommentar

Teknisk sett var Vanilla simpelt, men siden utstyret og talents var på trynet, var det vanskeligere. Dessuten hadde du 39 andre sopenisser som ikke visste hvordan spillet fungerte. Legg til en haug med bugs som tok lengre tid å fikse, og du fikk vanilla raiding.

 

Eneste personer som kan si at vanilla er bedre enn nyere WoW er de som driver med selvpining evt. BDSM. Hadde dere alle fått dere en dose WoW 1.3 ville dere sluttet å spille på samme dagen.

Lenke til kommentar

Teknisk sett var Vanilla simpelt, men siden utstyret og talents var på trynet, var det vanskeligere. Dessuten hadde du 39 andre sopenisser som ikke visste hvordan spillet fungerte. Legg til en haug med bugs som tok lengre tid å fikse, og du fikk vanilla raiding.

 

Eneste personer som kan si at vanilla er bedre enn nyere WoW er de som driver med selvpining evt. BDSM. Hadde dere alle fått dere en dose WoW 1.3 ville dere sluttet å spille på samme dagen.

 

Du sa det sånn jeg ville si det :)

Lenke til kommentar

Syntes Raiding var langt mer spennende i Vanilla enn det er nå.

Det er veldig enkelt forklart.

 

I vanilla var WoW og raiding nytt. Nå er det en 5-6 år gammel repetisjon. Jeg kommer aldri til å oppleve følelsen av å gå inn i WoW for første gang. Det var en unik opplevelse. Jeg har gjort meg kjent med fenomenet, og har akseptert det. Så nå nyter jeg så godt jeg kan alt det nye som dukker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...