Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Syntes Raiding var langt mer spennende i Vanilla enn det er nå.

Det er veldig enkelt forklart.

 

I vanilla var WoW og raiding nytt. Nå er det en 5-6 år gammel repetisjon. Jeg kommer aldri til å oppleve følelsen av å gå inn i WoW for første gang. Det var en unik opplevelse. Jeg har gjort meg kjent med fenomenet, og har akseptert det. Så nå nyter jeg så godt jeg kan alt det nye som dukker opp.

 

I tillegg hadde raiding vært så utrolig mye bedre med 40 spillere etter min mening. Ingen bedre følelse enn å gå inn i et raid med 40 kompetente spillere og cleare et raid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

omgomg, jeg har nummeret til Kungen! Er ikke jeg kul!

Nei. Det er bare jævli tapersk.

 

Edit: Second that Slimda. 40 stykker blir for kaotisk. 10 og 25 er perfekte antall.

 

Så hissig du skulle være da, du skjønte vel at det var kødd?

 

Menmen, en eller annen random person fra et forum kan godt få si jeg er en taper, så koslig atteh ;)

Endret av karael
Lenke til kommentar

Det er fakta.

 

Er som Slimda sier.. dersom blizzard hadde satt spillet tilbake patch 1.4 nå, så hadde alle whina som noen drittunger. Fordi spillet var dårligere da. Rett og slett.

 

Var kun fordi ting var nytt det føltes mer awesome enn idag. Vanilla var ikke bedre. Det var nytt.

Lenke til kommentar

Syntes Raiding var langt mer spennende i Vanilla enn det er nå.

 

Fordi det var buggete og at du var mega noob og ikke skjønte noe mellom A og B, dere wiped og har gode minner fra det første MMO spillet som du faktisk har spilt siden starten av?

 

Er det din opplevelse?

 

Kan du fortelle hvordan du hadde det da?

Lenke til kommentar

Jeg hater Wow, fy faen.. det er jo bare nerder der som sitter 20 timer foran skjermen og 4 times søvn bare..livet er surt for dem, synes litt synd

 

Det er så flott at alle som spiller WoW sitter forran datan i 20 timer i døgnet, jepp det er flott. Ingen som spiller WoW har jobb, dame og andre hobbyer, neh det er det ikke.

 

Helt enig jeg altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...