Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oyvndr, er du ny på internett?

Forholdsvis ny på diskusjon.no, ja, men på internett? Nei, det vil jeg ikke påstå. Har vært her lenge nok til å skjønne at "yrkesfag-kommentaren" ville frembringe en reaksjon eller to. Ta det med ro, det var reinspikka tull! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å generelt mate et troll er idioti. Bare derfor jeg spurte.

Mulig det, men trollet var vel relativt lite denne gangen. Både fysisk og psykisk, vil jeg tro.

Over og ut.

Skrevet

Slapp av folkens, han vet ikke hva han snakker om. Han er jo bare 18 år, stakkars.

Han har nok gått yrkesfag...

Ikke et vondt ord om yrkesfag, asså!

Jeg går på yrkesfag og jeg er profesjonell pro gamer, så nå er jeg heftig fornærmet.

Skrevet

Plxz0mg da kIdz, diskuter heller noe om WOW :dribble:

100% dungeon farming idag, satse på full "blue" gear idag + exalted med hyjal :yes:

Satser på det i kveld jeg også :D Mangler bare noen småting.

Skrevet (endret)

Har bare spilt 2 korte perioder (6-7 timer tilsammen) men klart å komme meg 1/3 til 84, satser på 84 eller 85 i løpet av dagen/fredagen.

Er det mulig å begynne med PvP bg's når man er 85 med en gang?

Ikke spilt på en stund så er ikke helt oppdatert på slike ting, det er også noe nytt som heter rated BG? Hvordan funker det?

Endret av wampster
Skrevet

Rated BG starter ikke før på tirsdag..Det er da neste season starter :)

Ok, hvordan blir det? Kan jeg joine rated BG som en person, ellerm å man joine et helt team?

Skrevet (endret)

Hvordan fungerer egentlig rated bgs ? Må man ha et fast team (som i arena) eller kan man bare joine i en public group ?

Public groups er fortsatt mulig, men det fungerer slik som før. Poenget med rated BG er at man skal være organisert og konkurrere om å vinne og å få rank, ikke om å få mest mulig honor.

Se på det som arena med flere folk og andre mål. Det er ellers akkurat samme regler ang. items, køing, rating og sånt.

edit: Du må med andre ord ha et eget team hvis du skal gå rated.

Endret av Pokey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...