Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uttaler meg litt dumt? Er det en offisiell tjeneste fra Blizzard? Nei. Får totalt fremmede tilgang til din konto? Ja. Er det da lurt å bruke det? Nei.

 

Faktum er at du har selv gitt bort kontoen din til noen som sa de skulle levle karakterene dine. Det ble ikke gjort, noe som faktisk er rimelig vanlig innenfor den bransjen.

 

Så, gratulere med å gi penger til goldsellers og lignende, vi har jo tross alt ikke nok reklame fra de i WoW. :)

Lenke til kommentar

Blizzard har ikke dratt ut en finger sv ræva deres for å hindre powerlevling vettu.

 

På den andre siden så har de gjordt ganske mye for å opplyse om at det å dele kontoen sin med andre både er fy og dumt.

 

Hadde du vært tilstede og styrt egen character mens de grinda whatever instance, så er det helt ok derimot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ganske mange som blir bannet for powerleveling. Har sett noen på dette forumet og. Du fortjente nok å bli hacket :)

 

Og det at en side er trusted sier da ikke noen ting, enhver side innen ulovlig salg skriker jo etter å få de merkene, for å lure folk.

Lenke til kommentar

Er det noen måte å se hvor mye skade jeg gjør når jeg er i en dungeon? Jeg spiller ranged DPS, og har sett folk slenge om seg med hvor mye "DPS" de gjør, kunne vært moro å vite selv også.

 

Eller så må jeg si at dere hadde rett i at det er moro å gå dungeons, og at en levler mye fortere. Man må også tåle litt dritt; jeg har bare vært med i tre tilsammen, èn av dem var lite hyggelig, men fikk da jobben gjort. De andre to var triveligere; ingen fare med at jeg var nybegynner, skulle bare ha det gøy. Det er også moro å se forskjellen på tank`n, de var ganske forskjellige alle tre. Den første tålte enormt mye, og erta på seg det som var overalt, så det blei litt uryddig selv om det gikk bra. Den andre var kjempebra; erta på seg èn og en gruppe, oversiktlig og greit. Den tredje var litt redd virka det som, og prøvde å unngå noen av fightene. Uansett veldig interessant. :)

Lenke til kommentar

Last ned filen og legg den i Add-ons mappen din. Standard vil dette være i noe a la "Brukere > Felles > Games > World of Warcraft > Interface > Add Ons". Bare legg mappen(e) som vanligvis heter det samme som add-onen inn der, og du vil ha de in-game. Du må kanskje restarte WoW først, da.

 

Skriv "/recount show" for å få opp vinduet.

Lenke til kommentar

Addons installeres rimelig enkelt.

 

Du laster ned en zip-fil (vanligvis). Denne pakker du opp og da tar du følgende mappe (i dette tilfellet; Recount-mappen) og kopierer inn under World of Warcraft\Interface\Addons\...

 

Da, når du har logget deg inn, så trykker du på "Addons" nede til høyre i vinduet hvor du velger hvilken karakter du skal spille på. Der kan du aktivere hvilken karakterer skal ha hvilken addons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...