Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Forresten Omicron2, hvorfor har du masse melee-abilities på actionbaren? Sist jeg sjekket var du en hunter, som er ranged, og da bruker du ikke melee-abilitisene. Ville flyttet dem bort fra main actionbaren for å ha bedre tilgang til de angrepene som faktisk gjør nytte for seg :)

Lenke til kommentar

Forresten Omicron2, hvorfor har du masse melee-abilities på actionbaren? Sist jeg sjekket var du en hunter, som er ranged, og da bruker du ikke melee-abilitisene. Ville flyttet dem bort fra main actionbaren for å ha bedre tilgang til de angrepene som faktisk gjør nytte for seg :)

Stemmer det, men jeg liker å ha dem tilgjengelig, hender ikke alt for sjeldent at jeg må i nærkamp. :)

 

Jeg driver å tester ut recount nå, og på damage fikk jeg 3970 (merge with pet), på DPS 207. Er ikke dette forferdelig lite?? Var mot en bat av noe slag, level 57 (jeg er også lvl 57).

Lenke til kommentar

En god måte å finne ut på hvordan man ligger DPS vis (syns jeg) er å kjøre en instance, og sammenligne seg med de andre som kjører DPS.

 

Ligger du ca likt så liker jeg å tro at du har gjort noe rett hvertfall, sammenlignet med de andre.

Men den recount`n samler opp damage fra flere fighter, ikke sant? Det har vel lite å si for DPS kanskje(bare bra sikkert for å få et gjennomsnitt).

Jeg skal sikkert i en dungeon i kveld, kan jo teste det da.

 

Er det noen andre addons (ikke mange da) som er gode å ha for en hunter? Driver med skinning og herbalism? :)

 

Jeg har vurdert QuestHelper, siden jeg stort sett driver med quest. Har det noe for seg??

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

200 DPS er veldig lite for en som er level 80. Du er ikke i nærheten av level 80.

 

DPS kan du egentlig bare gi faen i, da det har veldig lite å si for en som quester.

 

Questhelper er totalt meningsløst, men hvis du vil ha kjappest mulig leveling, anbefaler jeg Jame's Leveling Guide, både som tekstform og som addon-form. Den viser den kjappeste Quest-rotasjonen for å bli kjappest høyere level.

 

Men igjen, du er nybegynner. Nyt spillet, og ta ting som det kommer, så kan du pirke på powerleveling og slikt etterpå.

Lenke til kommentar

Kunne noen ha hjulpet meg? Fått en mail ifra Blizz nå om at accounten er suspenda så hackerene ikke kan gjøre noe, men de vil at jeg skal gjøre noen grei som jeg ikke forstår hvor jeg skal gjøre. Vær vennelig å les emailen og kanskje hjelpe meg? :)

 

 

 

Greetings,

 

We have determined that your account has been compromised using a Key Logger or Trojan virus which can be used to obtain the account name and password of Battle.net or World of Warcraft accounts used on that computer, or through means such as account details scamming via malicious websites or e-mail.

 

To ensure the security of your account, we recommend following the Security Checklist on our Account Security Site, which can all be found at:

 

http://eu.battle.net/security/index.html

 

We have reason to believe that your e-mail account has become compromised. As such, we will require you to contact us from a new e-mail address, so that we can change your Battle.net account name. Presently, we have temporarily suspended your World of Warcraft account(s) to allow you time to secure your computer.

 

As your Secret Question and Answer have also become compromised, they must be changed. We have temporarily disabled the email change and password recovery feature as a security precaution.

 

We will need you to nominate a new secret question and answer, both of which must be different from the previous ones. The list of available questions is:

 

- First elementary school I attended?

- The high school I graduated from?

- Mother's city of birth?

- Father's city of birth?

- Your city of birth?

- Name of your first pet?

- Best friend in high school?

- Model of your first car?

- Your favorite sports team?

- Your first employer (company name)?

 

The answer to the question does not necessarily have to be the right one, but can be an answer that only you will know.

 

Please provide us with the following, via our webform (https://eu.blizzard.com/support/webform.xml):

 

- Battle.net Account Name: The current account name (email address) you are using to login.

- NEW Battle.net Account Name: The e-mail you wish to have as your new account name.

- NEW Battle.net Secret Question and Answer.

- Name: The full name that the account was created with.

- Address: The address information given when the account was created.

- Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created.

- A scan or digital image of nationally recognised photo ID, such as passport or drivers license (please do not include public transport cards, library cards etc, as these are unsuitable for our needs).

- The last 4 numbers of the credit card you are using on this account or a picture of the game card used, if you use those.

 

If you are unable to use our webform, you can also send the above required information by post:

 

Blizzard Entertainment SAS

TSA 60 001

Service Administration des Comptes

78143 Vélizy Villacoublay Cedex

France

 

Once we have received this information, we will be able to process your account further.

 

If you wish to review our current Rules and Policies for World of Warcraft and Battle.net, they can be found at:

http://www.wow-europe.com/en/policy/

http://eu.blizzard.com/en-gb/company/about/termsofuse.html

 

 

Kind regards,

 

Blizzard Entertainment Europe

Vhenomnu

English Support

 

Phone Numbers:

 

Please retain all history if you reply to this mail.

 

 

 

 

Skal jeg svare dem på mail fra en annen email`?

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Syntes det er tris at det ikke er mulig å få hjelp ingame. Prøvd å ringe helt fra kl 12 i dag til nå (6 timer) imens har jeg hatt ticket åpen. Hva er galt med Blizz? Hadde froventet litt bedre service i verdens mest spillte spill...

 

Hva har du skrevet til ticket? tenker på de 3 første setning du har skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...