Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som level 60 får du tilgang til flyvemount med 150% hastighet i luften og 100% på bakken (eller var det 60%?). Som level 70 får du tilgang til flyvemount med 280% hastighet i luften og 100% på bakken. :)

 

310% flyvemounts kan for øyeblikket bare fåes gjennom raid-achievements og PvP-achievements (eller den achievementen som tar minimum et helt år, strange long journey)

Lenke til kommentar

Som level 60 får du tilgang til flyvemount med 150% hastighet i luften og 100% på bakken (eller var det 60%?). Som level 70 får du tilgang til flyvemount med 280% hastighet i luften og 100% på bakken. :)

 

310% flyvemounts kan for øyeblikket bare fåes gjennom raid-achievements og PvP-achievements (eller den achievementen som tar minimum et helt år, strange long journey)

Så flyvemounts kan brukes på bakken også (forstår jeg deg rett)? Og gir da ytterligere 100/60 % økning i fart?

Lenke til kommentar

Flyvemounts kan brukes på bakken, men IKKE i områder du ikke kan fly.

De gir en 60/100% økning i hastighet, på lik linje med de andre landmountene.

 

Hvis du tenker at løpehastigheten er 100%:

Vanlig Mount: 160% hastighet

Epic Mount: 200% hastighet

Flyvemount: 250%/200% hastighet (eller 250%/160%)

Epic Flyvemount: 380%/200% hastighet

superepic Flyvemount: 410%/200% hastighet

 

De har dermed +60%/100%/150%/280%/310%.

Lenke til kommentar

Flyvemounts kan brukes på bakken, men IKKE i områder du ikke kan fly.

De gir en 60/100% økning i hastighet, på lik linje med de andre landmountene.

 

Hvis du tenker at løpehastigheten er 100%:

Vanlig Mount: 160% hastighet

Epic Mount: 200% hastighet

Flyvemount: 250%/200% hastighet (eller 250%/160%)

Epic Flyvemount: 380%/200% hastighet

superepic Flyvemount: 410%/200% hastighet

 

De har dermed +60%/100%/150%/280%/310%.

Ok. Så med andre ord vil jeg ikke få en mount som tar meg raskere rundt i Kalimdor eller Eastern Kingdoms. Det er jo litt synd.

Lenke til kommentar
Soulbound kan kun selges til vendor. :)
Sukk, det var det jeg trodde (og det jeg har gjort så langt i spillet). Det er litt surt å selge ting til vendor som man veit ville kunne selge godt på AH. Men men, sånn er det. :)

Hvis det ikke allerede er soulbound, pass på at du ikke "prøver" itemet før du eventuelt skal selge det. Om det ikke allerede er soulbound når du får det, så blir det det om du prøver det. "Binds when equipped" kan selges på AH, "Soulbound" kan ikke. Det vet du kanskje, men greit å nevne, for jeg skjønte ikke det helt i begynnelsen ihvertfall :)

 

Pass også på at du åpner sekken med "helpful goods", for der ligger det ofte ganske bra gear. Jeg får imidlertid bare en av fire ringer (som jeg enten har fra før eller ikke vil ha) på min level 40 warrior for tiden.

Lenke til kommentar

Jeg husker godt hvor moro det var å få min første silver, men så oppdaga jeg jo at det faktisk var en gull-valør også, og kunne ikke skjønne hvorledes jeg noen gang ville få 100 silver/1 gold. Helt utenkelig! :)

Det husker jeg at jeg følte også. Var ny i spillet bare for trekvart år siden, men nå vil jeg bare ha mer og mer gold ;) Har ca. 2000 nå, men det er mange ting som koster mye på høyere levels. Cold Weather Flying, har en pris på 5000 gold. I følge Wowwiki så må man ha det for å kunne fly i Northrend (og man må ha en karakter på level 77 eller høyere).

 

Noen som kan bekrefte det? Har egentlig hørt begge deler, at det er en måte å få det rimeligere også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...