Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guilden jeg er i nå er faen det mest slacke jeg noengang har sett. Folka er greie nok liksom, men folk går faen med AFK i hytt og pine. Hadde professor putrice på 6% så får vi en 30 min pause fordi 1 jævel går AFK. Samme skjedde etter vi downa Princes. Helt fuckings latterlig. WTB dedication.

 

Er grunnen til at eg slutta med 25man raiding.

 

No er eg GM i 10man. Nazi raidleading. =)

 

Ser med gru kver gang folk absolutt vil køyre 25mans pug. For då må jo seff eg organisere. ^^

Lenke til kommentar

Vurderte å søke til en av de bedre guildene på serveren min, men møtte 6-7 stk i en VoA her nettop på alten min og herregud for noen jævla drittunger de virker å være. De tror jo alle som ikke har tier10 drop fra ICC etc er idioter i huet og oppfører seg deretter. Må da gå ann å oppføre seg som folk selv om man er i en bra guild?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det mange leavere på deres realms hvis man wiper på anub25? ;) tar fankern aldri feil, skjer det noe dum mistake av noen så er det full raging og faenskap, folk takler ikke wipe noe nå for tiden. :realmad:

 

Nope, folk takler ikke wipe overhodet.

For min del skal jeg wipe temmelig mange ganger før jeg går lei.

Wipe er en naturlig del av spillet, så like så greit å godta det først som sist.

 

Som ene gruppa til ony10 jeg var i for noen dager tilbake, vi wipet 2-3 ganger og folk gikk jo helt av skaftet.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre, for jeg visste gruppa hadde potensiale til å klare det. Fikk inn noen nye folk, og hun gikk ned lett som juling.

Forsåvidt en av de bedre gruppene jeg har vært i, raidleder hadde god humor, og mens vi buffa opp kom han med vitser i /raid. Sånt liker jeg.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...