Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag kom Mobile Authenticator til Android telefoner! :fun:

 

 

 

 

Jeg har allerede en fysisk brikke, men hadde vært praktisk med en authenticator på telefonen også. Så jeg lurer på om noen vet om det er mulig å ha fler enn én authenticators koblet til en account? Slik at jeg har både den fysiske brikken og mobilen min.

 

Wow-europe er blokkert på skolen, og orker ikke styret med masse proxier og sånt for øyeblikket, så spør her istedet for wow-europe i håp om at noen vet svaret.

 

 

 

EDIT, fant dette på infosidene til Battle.net om authenticators.

 

Can I use a Battle.net Mobile Authenticator and a Battle.net Authenticator at the same time?

 

You can only have one Authenticator attached to a Battle.net account at any given time.

 

facepalm.jpg

 

 

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Noken med gode tips til Sindragosa?

Skal muligens køyre progress på den her helveten i kveld.

 

Alt går greit fram til 35%..og då blir det berre et forbanna styr uten like. =|

Snu bossen 90grader så du har mer rom å ta av, sett tomb1 på linje med tanks så tanks kan resette debuff, frost2 settes ned mot halen i en linje med forrige icetomb, icetomb1 skal bli ødelagt rundt den tiden tomb2 blir solid. Swap frem og tilbake, la melee ta tombs og ranged ta sindragosa.

 

Mestrer dere det, så er resten temmelig piece of cake, husk at den fasen handler om survivability og ikke dps, så ikke stress og ta det med ro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...