Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og to kamerater fikk samme druiden i to HC's på ett par timer. Vi jubla godt når vi fikk han for han var kjempe hyggelig, og god. :)

 

 

jaja, kanskje i random, men de har ikke noe å si i senere opptak til raid osv ;)

 

møtte btw en skikkelig tard lock i wsg på lvl 10-20 (som jeg vart ordentliguvenn med:O), så dagen etter tok jeg en random hc på en anna char, og der var han

Lenke til kommentar

Tror de fleste avskyr Oculus fordi de er vant med folk der som ikke skjønner en jævla dritt, og derfor aldri gikk instancen før det nye LFG-systemet kom. Folk flest forstår den nå vil jeg da tro, men den dragedriten sugerfremdeles eselballe >:

 

Strat er også kjip, kan like gjerne bare baile da dungeon CD'en er over før man i det hele tatt kommer igang, men så går det jo fort igjennom der da, etter det RP-bullshitet er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vi har alle vært newbies.

 

Jepp, er alt for mange som glemmer akkurat det der.

 

Jeg og en kamerat kjørte FoS heroic for en stund siden, alle var overgearet for instancen, bortsett fra tanken, som ikke hadde tanket den instancen før. Tanken sa han var ny innen tanking, og kunne komme til å gjøre tabber. Healeren leavet så fort han så tanken hadde lav gearscore og lav hp, og klagde som bare juling på tanken før han stakk.

 

Fikk inn en ny healer, og vet dere hva?

Vi gjennomførte instancen på veldig kort tid, vi trengte ikke å roe ned på DPSen og healeren hadde ikke større problemer med å holde tanken i live.

 

Tanken gikk derfra med litt nytt gear, og jeg fikk mine emblem of frost.

Lenke til kommentar

Shaman min på 3.9k GS, ble kicked fra OS25 raid pga GS, men bruker som oftest å huske de r-tards, så idag på VoA25 joined han, og det var tilfeldigivis vi, eller noen kompiser av meg som lagde raiden, så... tok ikke lang tid før han ble kicked ;)

 

Elsker å gi comeback, de som leaver raidet for ingenting osv... Skulle ønske det var et addon som funket på alle chars, slipper å ha 1 shitlist på alle karakter hvis man har mange karakterer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kommet til å gjort akkurat det samme som healern deres :D

Orker ikke å kaste bort tid på en instance der kjangsen for wipe er høy.

 

Ja, det er jo katastrofe å wipe igrunn?

 

Jeg bryr meg ikke om en wipe eller tre. Så lenge folk er som tanken i dette tilfellet og sier ifra om at han ikke har tanket denne instancen før.

Lenke til kommentar
Kommet til å gjort akkurat det samme som healern deres :D

Orker ikke å kaste bort tid på en instance der kjangsen for wipe er høy.

Er vel ikke snakk om å wipe, men heller at det hele går litt saktere.

 

Ninjaedit: Har forresten begynt å være mye sniller med low-gs'ere i det siste. Kjører alltid med broren min, og han utgjør jo en forbanna god DPS uansett, så har ikke så mye å si om de andre har 5 eller 4 gs - alt blir fort ferdig uansett. Merker at mange blir veldig takknemlige og glade for at jeg lar dem bli med.

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Kommet til å gjort akkurat det samme som healern deres :D

Orker ikke å kaste bort tid på en instance der kjangsen for wipe er høy.

 

Ja, det er jo katastrofe å wipe igrunn?

 

Jeg bryr meg ikke om en wipe eller tre. Så lenge folk er som tanken i dette tilfellet og sier ifra om at han ikke har tanket denne instancen før.

Å wipe i HC er katastrofe jo. Skal egentlig ikke være lov. Wipe holdt man på med første dagen når man hadde shitty gear og ikke visste hva man holdt på med.

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg skulle gjøre en random før jeg begynte å jobbe idag. Sånn klokka 6 eller no. Fikk en udugelig tank med 27k hp. Å en Shaman healer som ikke var sikker på hvor han hadde Cure Toxins. Andre trashpack wipa oss.

 

Kur mot WoW for denna dagen iallefall :p

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Wipe holdt man på med første dagen når man hadde shitty gear og ikke visste hva man holdt på med.

 

Noensinne tenkt på at for endel av disse spillerene så er det første gangen de er i instancen, de har ikke verdens beste gear og ikke helt vet hvordan de skal gå frem?

 

Ikke alle har spilt WoW siden tidenes morgen, og kan alle instancer som sin egen lomme.

 

 

Men når det er sagt, det er ingen unnskyldning for å være en dårlig spiller.

Det er en forskjell på å ha dårlig gear, og det å være en dårlig spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...