Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærte noe nytt når jeg skulle gjøre ToC10 i går.

Hvis du er warlock og tar en light essence og bruker hellfire får du ladet opp den overpower buffen. Ganske nyttig siden du da trenger bare å ta en lightorb når figheten begynner å så har du super buff :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar faktisk vekk eneste grunnen til å være undead.

Kan man gå tilbake til sitt gamle navn, etter å ha hatt en namechange? Altså før de 90 dagene har gått, eller er det låst for opprinnelig "eier" av navnet også?

Skrevet

Hahah, litt av et VoA 25 raid ^^

Fikk meg

[sunstrider's Gauntlets of Triumph]

[sunstrider's Leggings of Triumph]

og fikk

[Valorous Frostfire Robe]

Var den eneste magen i raidet xD

Skrevet
* Will of the Forsaken now shares a 45-second cooldown with similar effects, including the Medallion of the Horde, Titan-Forged runes, Insignia of the Horde, etc.
Skrevet
De tar faktisk vekk eneste grunnen til å være undead.

Undead har det tøffeste utseendet imo, og wotf kommer fortsatt til å være best for de fleste setups/classes, det er den mest op racialen som er atm, så det var på tide at det kom en nerf.

Skrevet

Som rogue så kan det være det, og som warrior siden de blir boosta veldig mye av trinkets.

Men jeg ville ikke som lock vært noen annen race enn undead, og er ganske sikker på at det er sånn for de fleste.

Skrevet

kjenner en mage som gikk fra ca 2300 til 2600 rating etter å ha bytta til undead fra gnome + flytta til stormscale.

LOOKES GIEF SKILLZ KK PLZ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...