Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann :p. Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). :(

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann :p. Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). :(

6071680[/snapback]

klasse er du?

Lenke til kommentar
Argh! Nettopp vært i den grusomste gruppa noensinne... Vi var i brd og etter 15 minutter har jeg dødd 4ganger på grunn av en tilbakestående druid som ikke skjønner at man trenger mana for å heale... og magen ga meg ikke vann heller! Neida han ignorerte meg fullt ut! selv om alle i gruppa yellet at han skulle gi meg vann :p. Da vi hadde dødd for fjerde gang sa han lol og stakk ( noe jeg også gjorde). :(

6071680[/snapback]

klasse er du?

6071725[/snapback]

Skjønner heller ikke helt dette. Min mistanke er at Druid tanket, og hele tiden rushet på.

Å Akiro vel er prest eller muligens en druid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...