Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en lang tids fravær har jeg begitt meg inn i WoW igjen, og jeg må si at det er litt av en tur jeg har hatt så langt. Rollet en undead warlock denne gangen, og må si at jeg digger klassen, selv om soul shard-systemet virker noe unødvendig.

 

Da jeg var ute på quest i Stranglethorn i dag på level 39 fikk jeg gleden av min første WoW-epic noensinne. Tror jeg må ha hatt flaks, for Fiery War Axe droppet fra en random mob! Kan dessverre ikke bruke den selv, i og med at jeg er lock, men hvor mye tror folket jeg kan få for denne på AH?

 

Når vi er inne på temaet, hva er deres beste random world drops?

Lenke til kommentar

Okei, sitter her med et lite problem. Etter at jeg sletta wtf/interface og alt det der etter ett problem, har jeg fått enorm lagg ingame. Har fin fps og MS, men lagger konstant, uansett hvor jeg er. Har INGEN addons i det hele tatt, så skulle ikke være det. Har prøvd å sette alle effektene på low, selv om jeg har en pc som skal klare å kjøre stort sett alt på high.

 

Så for å oppsummere: Hadde noen problemer, som krevde at jeg sletta wtf mappen, og hadde ingen lag før dette. Etter jeg hadde sletta den er ikke spillet spillbart.

 

What to do? Installere på nytt er neste jeg tenker på ;<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Da jeg var ute på quest i Stranglethorn i dag på level 39 fikk jeg gleden av min første WoW-epic noensinne. Tror jeg må ha hatt flaks, for Fiery War Axe droppet fra en random mob! Kan dessverre ikke bruke den selv, i og med at jeg er lock, men hvor mye tror folket jeg kan få for denne på AH?

Det varierer fra server til server og på en del andre ting så det er ingen som kan gi deg ett definitivt svar. Et godt utgangspunkt ville i mine øyne sjekket AH først for å se etter samme item og deretter lignende item og sjekke prisen på dem også putte den ut til en verdi du synes høres grei ut. :)

Lenke til kommentar
Etter en lang tids fravær har jeg begitt meg inn i WoW igjen, og jeg må si at det er litt av en tur jeg har hatt så langt. Rollet en undead warlock denne gangen, og må si at jeg digger klassen, selv om soul shard-systemet virker noe unødvendig.

 

Da jeg var ute på quest i Stranglethorn i dag på level 39 fikk jeg gleden av min første WoW-epic noensinne. Tror jeg må ha hatt flaks, for Fiery War Axe droppet fra en random mob! Kan dessverre ikke bruke den selv, i og med at jeg er lock, men hvor mye tror folket jeg kan få for denne på AH?

 

Når vi er inne på temaet, hva er deres beste random world drops?

Tror ikke du får mye siden hairlooms er bedre og de som har rollet for første gang gjerne ikke har råd til BoE epics. Den beste random world droppen jeg har fått må være shadowblade.
Lenke til kommentar
Okei, sitter her med et lite problem. Etter at jeg sletta wtf/interface og alt det der etter ett problem, har jeg fått enorm lagg ingame. Har fin fps og MS, men lagger konstant, uansett hvor jeg er. Har INGEN addons i det hele tatt, så skulle ikke være det. Har prøvd å sette alle effektene på low, selv om jeg har en pc som skal klare å kjøre stort sett alt på high.

 

Så for å oppsummere: Hadde noen problemer, som krevde at jeg sletta wtf mappen, og hadde ingen lag før dette. Etter jeg hadde sletta den er ikke spillet spillbart.

 

What to do? Installere på nytt er neste jeg tenker på ;<

 

Er visst noe som går om dagen. Min teori er god, gammeldags serverlag. Ligger selv på 70-80 fps og 90-125 ms og det lagger som faen. Ser mange som klager over det samme i general-chatten.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva det beste PVE speccet for rogue.

 

Atm så har jeg et som er følgende : 51/13/7. Multilate, hunger for blood og hele pakka.

 

Men synes jeg gjør litt dårlig dmg og dps.

 

Så derfor lurer jeg på hva det beste PVE speccet er?

 

Av våpen så har jeg vel 3 daggere, 1 fist, 1 mace og et sverd som er ok for PVE!

Mutilate skal fungere greit for PvE fremdeles. Viktige talents i subtlety treet er relentless strikes og opportunity. Regner med at det er her dine 7 poeng er fordelt. I combat gir DW spec, precision og close quarters combat mye skade per poeng.

 

Har du sjekket rotasjonen din mot info på EJ? Det er vel stort sett snakk om et prioritetsbasert system der du sikter på full oppetid på S&D og HfB, samt maksimal oppetid på rupture etter at du har prioritert de to førstnevnte. 5 cp til S&D og så 3-5 cp til rupture burde fungere. Det er lenge siden jeg har kjørt bossfights nå, men dette burde likevel gi godt utbytte.

Lenke til kommentar
Okei, sitter her med et lite problem. Etter at jeg sletta wtf/interface og alt det der etter ett problem, har jeg fått enorm lagg ingame. Har fin fps og MS, men lagger konstant, uansett hvor jeg er. Har INGEN addons i det hele tatt, så skulle ikke være det. Har prøvd å sette alle effektene på low, selv om jeg har en pc som skal klare å kjøre stort sett alt på high.

 

Så for å oppsummere: Hadde noen problemer, som krevde at jeg sletta wtf mappen, og hadde ingen lag før dette. Etter jeg hadde sletta den er ikke spillet spillbart.

 

What to do? Installere på nytt er neste jeg tenker på ;<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...