Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hodir folka er vel et must å ha rep med, om jeg ikke tar feil så er det eneste plassen man kan kjøpe shoulder enchants.

Les innlegget hans igjen..

 

Ellers må du nesten sjekke rewards fra de forskjellige factions selv, og se om det er noe som er verdt å ha.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen plass som er "verdt" å få rep på (tenker ta på å bruke tabard), er exalted med kirin-tor, er inscriber så trenger ikke shoulder enchants..

 

Jeg holder på med wyrmcrest accord akkurat nå, for å kjøpe dragen.

Du må jo ha tilstrekkelig rep hos de folka som har den Head enchanten du trenger, men det er vel bare revered(?) og burde ikke være noe pes.

Lenke til kommentar
har bare tailoring på magen, lurer på å lvl opp et proff til. noen tips?

enchanting, jewelcraft eller alchemy? hva gir mulighet til å tjene best med g?

 

Om du ikke har en alt som du kan farme mats med, evt om du ikke har planlagt å kjøpe alle mats - så er vel enchanting eneste av de tre som ikke trenger enn farming-prof (mining, herbalism).

 

Har selv enchanting og tailoring på min main, prest.

Lenke til kommentar
Flyttet nettop vekk fra Tarren mill. angrer litt pga mange gode folk som jeg raidet med, men orket ikke Kungen maset :) Dunemaul spiller jeg atm. Bare å komme dit :p

 

Aldri i verden, dunemaul er møkkahøl, migrated fra dunemaul til tarren mill.. Og dunemaul, styr unna, du må ha tyrkisk pepper i blodet ditt om du vil til dunemaul, første språk = turk.

Lenke til kommentar
Guild er du i dunemaul? :p var selv i iron edge og rasta gaming i mine tider der :p

Atm er jeg i en random guild med noen folk jeg lvlet med en gang i tiden. Raidet aldri på Dunemaul begynte med det når jeg kom til Tarren mill var med Fallen legion i 70 og diverse guilder sammen med en kompiss av meg i 80. var vel de samme folke i alle sammen bare litt forskjellige navn :p

Lenke til kommentar
Vi er en gjeng med folk som har tenkt til å rerolle horde en gang i nær fremtid. Helst på en relativt liten server, men ikke helt ghosttown heller.

 

Forslag?

 

Dragonblight PvE. Er vel normalt befolket sånn ca. men 3:1 ratio alliance horde. Horde og alliance vinner Wintergrasp omtrent annehver gang, greit å komme seg inn i PUGs i raids så lenge man har en achivement å vise til og flere små guilds som er ganske greie å komme seg inn i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...