Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Bronzebeard med kun stonekeeper shards kjøp blir det fort litt, mye fordi vi nesten aldri holder Wintergrasp fordi det er en ratio på rundt 80% alliance på denne serveren. Så holder man først Wintergrasp er det da midt på svarte natta når alle ungene har lagt seg. Ja, virker som de fleste alliance folkene er unger, i alle fall på den serveren.

 

Du kan få 15k honor ved å gå 1 wintergrasp som tar 10min. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så ille selv om man virkelig hater pvp, du kan afk i 10min og fortsatt få det.

 

 

Blir man ikke kicka etter 30sek elns pga man ikke gjør noe da? Man gjør iallfal det i andre BGS.

Lenke til kommentar

Nei, for Wintergrasp er ikke en instance som de andre BG'ene. Dit kan hvem som helst signe opp til raidgruppa, bare fly over veggen og lande innenfor og være med. Men det er bare siege battles et par ganger i timen, da annonseres det. Så det går ikke an å "kickes" derfra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Blir kastet ut hvis man blir flagget som afk. Både i BG og Wintergrasp.

 

På Bronzebeard med kun stonekeeper shards kjøp blir det fort litt, mye fordi vi nesten aldri holder Wintergrasp fordi det er en ratio på rundt 80% alliance på denne serveren. Så holder man først Wintergrasp er det da midt på svarte natta når alle ungene har lagt seg. Ja, virker som de fleste alliance folkene er unger, i alle fall på den serveren.

 

Du kan få 15k honor ved å gå 1 wintergrasp som tar 10min. Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så ille selv om man virkelig hater pvp, du kan afk i 10min og fortsatt få det.

 

 

Blir man ikke kicka etter 30sek elns pga man ikke gjør noe da? Man gjør iallfal det i andre BGS.

Tror ikke han mente at man faktisk skal gå afk, men afk er et uttrykk som ofte blir misbrukt.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det før noen ganger, da. Er det blitt umulig nå?

 

F.eks. ville sende 1000G til min helt nye alliance char, når alle de andre var horde. Da la jeg ut en møkkating på neutral AH (booty bay f.eks.) til 1000G, og kjøpte den med horde-karakteren.

 

Du kan jo ikke tjene noe på det uansett, bare flytter pengene egentlig.

Lenke til kommentar
Argument for at det skal bli umulig er jo at folk kan f.eks. kjøpe ting billigere på horde AH, sende det over til alliance og selge med profitt eller motsatt. Mulig blizz vil unngå det.

Det der argumentet kjøper jeg ikke.

Hvis du kjøper en ting billig på Horde AH og skal få den over til Alliance må du jo legge den på Neutral AH for så å kjøpe den selv tilbake med en Alliance Karakter.

Men problemet her hvilken pris du legger den ut for, du vil vel kjøpe den selv for så å legge den på Alliance AH. Legger du den ut for en billig penge så risikerer du at andre har kjøpt den før din Alliance karakter rekker å kjøpe den og legger du den ut dyrt så tjener du jo ikke noe likevel hvis poenget var at din karakter på motsatt faction skulle få overført penger.

 

Dette vil kun funke 100% hvis du gjør slik som andre har sagt her at du legger ut en dritt ting til høy pris og kjøper den selv på Neutral AH. Da får du overført pengene.

Lenke til kommentar
Nei, for Wintergrasp er ikke en instance som de andre BG'ene. Dit kan hvem som helst signe opp til raidgruppa, bare fly over veggen og lande innenfor og være med. Men det er bare siege battles et par ganger i timen, da annonseres det. Så det går ikke an å "kickes" derfra.

 

Jo, du blir kicka fra WG hvis du er afk etter 10min om det er en battle pågang.

Kan hende det bare er hvis du er med i en raid group, men jeg kicka og sendt tilbake til dalaran.

:yes:

Lenke til kommentar
Nei, for Wintergrasp er ikke en instance som de andre BG'ene. Dit kan hvem som helst signe opp til raidgruppa, bare fly over veggen og lande innenfor og være med. Men det er bare siege battles et par ganger i timen, da annonseres det. Så det går ikke an å "kickes" derfra.

 

Jo, du blir kicka fra WG hvis du er afk etter 10min om det er en battle pågang.

Kan hende det bare er hvis du er med i en raid group, men jeg kicka og sendt tilbake til dalaran.

:yes:

Ja du blir kicka ut av wg området hvis du er afk i 5min, det jeg mente i posten min når jeg sa afk i 10min var at du bare beveger på deg vært 4min f.eks. sånn at du ikke blir marka afk, du kan fortsatt få gjort alle questene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...