Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Himmel og hatt, dragen fra blastedlands besøkte SW, steike så hard en 500 elite er.

5931751[/snapback]

?? er ikke 500...

5931768[/snapback]

 

 

Lvl på kongen i sw ser vi ikke , så høyt er det, han daua nesten og det var 300 lvl 60 der og sloss med 100 vakter og flere av dem var 62 elite.

 

Var nok ikke noe lvl 58 elite dette.

Tok 30 min.

5932496[/snapback]

står at onyxia er 500 og, tro du virkelig man kunne truffet henne da? Prøv å drep en level 60 som level 1, have fun.

Lenke til kommentar

Teremus has about 70,000-100,000hp

 

Average Melee hit is about 530 and can crit for up to 1,200hp but not often!

 

He has a knockback which throws everyone near him up in the air and back away from him about 20yds and deals 450 damage when done and if the warrior does not have good agro will cause the warrior to lose agro

 

NOTE: This knockback serves as a lifetap which heals himself about 15% everytime he does it up to 20-30 times a fight and gets real annoying... he does not show any clue or sign to when he is going to do it!

 

He does not summon or call any helpers but some normal mobs from zone could agro

 

Er ikke lvl 500 , noen som skrev det i chaten 500+ bla bla.

men det er jo rene ragnaros.

Endret av War
Lenke til kommentar

hvor lang tid i ubrs er en relativ kort tid? var i ubrs nå, for første gang, og var med en 58 warr (imba gear), alle var folk i gulden, wipa 3 ganger, begge gangene hadde vi hs, det gikk unna på 1time og nesten30min, er det fort? :-o husker en kompis brukte evigheter inni der :-p

 

guildet tok også førstebossen i bwl i dag, og nesten 2. synd at jeg ikke var med =\

Lenke til kommentar

Det går fort når folk vet hva de skal gjøre. Egg-bossen skippes, man løper forbi et par patruljer på vei til balkongen rett før Rend, og folk har peiling på gruppene etter the beast. Ikke del opp skade, ikke slå på sappete/sheepete mobs, få mobs vekk fra healerne, sånne ting.

 

Tror jeg har brukt 3 timer på alle gangene i UBRS, iallefall de siste gangene når jeg skulle ha blodet til Onyxia-questen. Mye skyldes også at folk "har en sint mamma" så snart Rend er død, og man må finne erstatninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...