Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe galt med pvp honor i natt?

Alle fikk flere tusen under beregnet.

Selv gjorde jeg en AV og fikk 0 poeng 1:30

 

har samme problemet, farma akurat så mye honor at jeg kunne kjøbe det jeg skulle ha og når jeg logga for og kjøbe tingen så hadde jeg 1,2k honor forlite!

 

/sigh

Lenke til kommentar

Trodde jeg skulle klikke mentalt nå når jeg var i WSG, stilliingen var 2 - 2 og alliance hadde flagget oppe på taket (Du må walljumpe for og komme opp der) og jeg prøver desperat og få med meg en member til for og drepe svinet, men nei da.

Alle er "vi kan jo ikke bruke en exploit det er ikke lov!" endte selvsagt med at vi tapte og jeg måtte vente i 15 min i queue igjen for neste WSG :<

Lenke til kommentar
Da har jeg "rerollet" mage. Blir lei av dot, dot, dot, draiiiiiiin i lengden. Satser på å levle denne utover vinteren. Noen tips til hva jeg burde være? Frost går jeg vel ut i fra? Elsker den speccen selv. :)

 

 

Med frost har du bare èn spell frem til level 66. Det blir sannsynligvis kjedeligere enn dot dot dot draiiiiin. Det er jo hvertfall 3 knapper mer enn 1 ;)

 

Hmpf, det er da gøyere å nuke enn å dot'e! :p

Poenget er at om jeg kjører frost så slipper jeg å bli tatt så mye skade på. De ligger døde før de er kommer bort til meg?:)

Lenke til kommentar

Det er bare lvl 1 søppel uansett. Det eneste kule med julequestene er å befri reinsdyret så du kan gjøre mounten din om til reinsdyr 5 ganger.

Men du må vel være ganske høy lvl for å greie det, siden du må ned i Searing Gorge (40-50lvl area) og drepe endel 45-48 mobs for å befri han.

 

Og den missing candy-questen er helt fucked, for det er alltid 100 stk som camper i området der Greench spawner og tar ham før du rekker å si "hø?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...