Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker det å kjøre missdirection på afk'ere i av?

Hvis ja så skal jeg pokker meg gjøre det hver gang jeg ser en leech-hore.

 

Skjønner ikke helt hva MD skal gjøre? Det fungerer jo ikke på players, og leecheren blir jo bare resset og kan fortsette i fred og ro med leechingen. Om ikke annet kan det hende at du får han i PvP-combat, og debuffen hans blir borte..

Lenke til kommentar

Deilig med fri fra jobben i dag. Alle dagens gjøremål er gjort (dvs. en tur på apoteket og butikken :p), og nå er det bare å kose seg med Warcraft frem til Roma - United i kveld.

 

Må kjøre endel Warsong Gulch og Arathi Basin slik at jeg får de markene jeg trenger for de siste to delene av Gladiator-settet. Begynner å bli lei battlegrounds om dagen, men jeg har mest lyst til å skaffe bra gear før jeg begynner med pengefarming til flying mount o.l.

 

Har 369 i jewelcrafting nå, men finner ikke ut helt hva jeg ønsker å ha som second profession. Har hatt mining og skinning, men begge delene er så uhorvelig kjedelig at jeg har droppet de innen jeg har kommet til 250. Tenker på enchanting slik at jeg kan disenchante items, men det tar sin tid å komme opp i høy nok skill der også. Noen forslag? Jeg er da en dwarf hunter om noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Engineering er veldig artig proffesion :)

 

Men dyrt uten mining så.

 

Engineering ja... det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Egentlig burde jeg jo hatt et gatheringprofession, men jeg føler ikke for å ri/fly rundt for å samle sammen mats. Skal tenke litt på engineering :thumbup:

 

Skal du ha ett gathering profession bør du tenke på Herbalism. Sykt letttjente penger, ettersom raiders trenger blomster, alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...