Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig er hunteren min klar for Outland! :D

 

Jeg trenger hjelp med en liten ting: Hvordan blir jeg fortest mulig exalted med Honor Hold? Burde jeg kjøre BF/Ramparts til jeg er honored og deretter begynne på questene? Eller bare gjøre questene som de er og deretter kjøre instancer? :S

 

Du gjetta rett først.

 

Det vil gi deg ~6k ut i Honored (3 SH til revered, m.a.o.) tipper jeg.

Lenke til kommentar

Gah, sitter i en liten knipe her :p

 

For ikke så lenge siden (<1mnd) bytta jeg druiden min mot en priest. Det var forsåvidt en grei trade, begge med 280% mount og passe likt gear. Litt senere dog ble jeg lei priesten, passe fort faktisk, ble fort lei ally og lengta tilbake til horde :p

Så trada jeg da altså igjenn, denne gangen mot en rogue, passe epic, ikke 280% mount men pct var oppe på denne. Kanskje ikke helt fair trade, men siden undead rogues er ettertraktet tenkte jeg ikke noe mer over det.

 

Nå viser det seg at den accounten som roguen er på har det vært noe tull med så kort kan ikke brukes på den (har kontakta blizz osv) Så jeg få ikke migga til IRL vennene mine på darksorrow. Og når jeg tenker meg om så savner jeg druiden min som jeg levla til 70 (forsåvidt den eneste classen jeg har levla)

 

Savner å shapeshifte ut av snares, savner feral charge, savner heals, savner 35% crit, savner 24000 armor, savner instant 280% flightform, jeg blir nesten litt emo av å tenke på det :blush: .

 

Det jeg lurer på er, skal jeg ta tilbake druiden? (kontakte blizz å si den ble hacka). Kontakte han som har druiden og han som har priesten til han som har druiden og prøve å forklare? (= sletting av gear?)

 

Forslag?

Lenke til kommentar

Ta tilbake druiden imo, sats på at priesten tar tilbake sin, hvis ikke er det hans skyld at han dreit seg ut med account trading, om du skjønner hva jeg mener. Kanskje litt dritt gjort mot han, men ville klart gjort det selv.

 

Bare si du ble hacka, verste som skjer er at de krever at du sender mail med bilde av pass eller bankkort mens du holder det, så de kan se at det er eieren og at det samsvarer med infoen du har fylt inn om deg på accen.

Fra du har sagt du er hacka til de har sendt mail tilbake og ber om info, kommer accounten til å bli sperra "Under investigation", så han får ikke sletta gearet ditt.

Lenke til kommentar
Ta tilbake druiden imo, sats på at priesten tar tilbake sin, hvis ikke er det hans skyld at han dreit seg ut med account trading, om du skjønner hva jeg mener. Kanskje litt dritt gjort mot han, men ville klart gjort det selv.

 

Bare si du ble hacka, verste som skjer er at de krever at du sender mail med bilde av pass eller bankkort mens du holder det, så de kan se at det er eieren og at det samsvarer med infoen du har fylt inn om deg på accen.

Fra du har sagt du er hacka til de har sendt mail tilbake og ber om info, kommer accounten til å bli sperra "Under investigation", så han får ikke sletta gearet ditt.

Det er det ikke han som har driti seg ut?? Det er jo storken som er driti seg ut. Han byttet til og med en account som ikke opprinelig var han sin videre mot en annen account igjen, og nå er det storken som angrer. Han som har druiden nå sitter kanskje å storkoser seg, så HAN har da ikke driti seg ut?

Lenke til kommentar

Altså, jeg har driti meg ut, og dem jeg har trada med har litt driti seg ut. Har snakka litt med begge på msn og slik ser det ut nå. (oppsummerer hele)

 

Trader 1. Meg: Jeg bytta først druiden mot trader 2s priest. Senere bytta jeg trader 2s priest mot trader 3s rogue. Trader 3s rogue kan ikke migges og får ikke tatt tilbake priesten + at trader 3 nekter for at roguen min er umiggbar selv om jeg har lagt fram mye bevis. Ergo: Jeg sitter igjenn med en account som ikke er brukbar! (altså, jeg kan bruke den, men kan ikke spille med vennene mine og da er ikke wow artig)

 

Trader 2. Polakk: Han bytta sin priest mot min druid. Har tilbudt han roguen min men det var det ikke snakk om.

 

Trader 3. Franskmann: Bytta trader 2s priest (som jeg hadde) mot sin Rogue. Viser seg at roguen er umiggbar men hun (ja, faktisk!) ikke vil gjøre om på traden, trur hu har blokka meg.

 

For å overdrive så sitter jeg igjenn med ingenting, pluss at jeg savner druiden min.

 

Jeg vet at det er skittent gjort det jeg gjør mot trader 2, men bryr jeg meg egentlig? Lurer på om jeg skal finne fram min kalde jævelside og bare få sendt ivei?

Om jeg tar tilbake druiden kommer jeg til å gi tilbake roguen til Trader 3, så da kommer ideelt sett jeg til å sitte igjenn med druiden, trader 2 med sin priest og trader 3 igjenn med sin rogue.

 

Forstår dere bedre hvilken knipe jeg er i nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...