Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herreguud, fikk en henvendelse nå på druiden min som jeg prøvde selge for lenge siden.

 

Hei du :)

 

Leste en annonse på hardware.no der du prøver å selge en tauren druid. Jeg er interessert i å kjøpe den av deg om vi blir enig om en fornuftig pris og jeg føler meg sikker på at jeg ikke kommer til å bli lurt. Ut fra annonsen så ser du ut som en ærlig og pålitelig kar, så derfor prøver jeg å kontakte deg.

 

Litt om meg selv og hvorfor jeg vil kjøpe accounten din:

Jeg har spilt alliance på Emerald Dream i snart 3 år, og pleide å være en såkalt "hardcore raider" helt frem til TBC kom ut. Da TBC kom hadde jeg spilt meg opp en level 60 Priest(main) og en 60 paladin, 60 warrior, 60 rogue og 60 hunter. Med presten så var jeg main healer i guildet vårt i AQ40/Naxx og vi kom til The 4 horsemen før TBC. Når TBC kom ut tok jeg et par måneders pause, for så å vende tilbake til spillet litt utpå våren, men jeg hadde bestemt meg for å ikke raide igjen. Derfor blir det naturligvis PvP jeg er mest orientert på og dermed ble presten kjapt pensjonert siden jeg synes prester dør alt for lett i pvp så jeg bestemte meg for å levle opp paladin'en og warrior'en først. Når disse var blitt level 70 så levlet jeg opp presten også for å se om det var morsomt på level 70 med prest, men kort tid etter at den ble 70 så pensjonerte jeg den på nytt.

 

Jeg er fortsatt i mitt gamle guild, og de er fortsatt "hardcore" PvE guild, men de kicker meg ikke ut som "takk for sist" og jeg var en viktig medspiller før TBC så jeg har fått en slags "hedersgjest" status i guildet. Imidlertid så har jeg lyst til å prøve noe nytt, og druid er så å si den eneste klassen jeg har lite erfaring med og det ser ut som en veldig morsom klasse å spille i PvP. Etter å ha levelet opp X antall level 70's og Y antall level 60's så kaster jeg nesten opp bare av tanken på å begynne på level 1 igjen.

 

Velvel! ble mye tekst dette her, men jeg hadde lyst til å forklare hvorfor jeg ønsker å by på accounten din og at du vet hvem du evt bestemmer deg for å selge den til :)

 

Jeg byr deg 1000,- kroner for den ved rask handel og jeg kommer til å flytte den over til en ny server med en gang for å begynne med "blanke ark" dersom du vil selge den.

 

"wall of text crits you for 130 000"

 

Og hva skal jeg med biografien hans fra wow?! :p

Lenke til kommentar
Herreguud, fikk en henvendelse nå på druiden min som jeg prøvde selge for lenge siden.

 

Hei du :)

 

 

 

Jeg byr deg 1000,- kroner for den ved rask handel og jeg kommer til å flytte den over til en ny server med en gang for å begynne med "blanke ark" dersom du vil selge den.

 

"wall of text crits you for 130 000"

 

Og hva skal jeg med biografien hans fra wow?! :p

 

det virker som han er ganske seriøs selv da, å kjekt å vite om folk har bakgrunn med wow før og sånn.. Personlig spurte jeg selv om "biografien" hans i wow før jeg solgte min ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...