Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc)

 

Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc.

 

Takker for svar ;)

 

Det lurer jeg på også.... Noen som vet?

Jeg tror allakhazam har noe sånt som det der, usikker dog.

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc)

 

Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc.

 

Takker for svar ;)

 

Det lurer jeg på også.... Noen som vet?

Jeg tror allakhazam har noe sånt som det der, usikker dog.

 

 

oO

 

There you go

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc)

 

Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc.

 

Takker for svar ;)

 

Det lurer jeg på også.... Noen som vet?

Jeg tror allakhazam har noe sånt som det der, usikker dog.

 

 

oO

 

There you go

 

Eventuelt http://www.warcrafter.net/sandbox

Lenke til kommentar
Hjernen min fungerer ikke helt nå, så derfor spør jeg: Hvor mange S3 deler kan man få av å ride på 1600 rating 2v2 igjennom hele Sesong3? Det er 3mnd, right?

 

Du klarer sikkert å få 4/5 deler, vil jeg tro. Om du kjører 3v3/5v5, i alle fall. (våpen og shoulders kreves som kjent en del personal rating)

Lenke til kommentar

Har en sterk anelse om at noen i Blizzard virkelig HATER dyr, spesiellt hunder. Når man tenker på hvor mange tusen bikkjer og fugler og andre dyr man slakter på veien til 70.

 

Regner med han som kom opp med hele designet ble bitt av en hund/papegøye når han var liten, og sa mens tårene sprutet: "Når jeg blir stor skal jeg lage et dataspill der millioner av folk dreper dyr HELE DAGEN! Så får de igjen!"

Når han ble tenåring torturerte han marsvin og kattunger med strikkepinner.

 

Og sånn ble WOW født.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...