Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tok den artigste av'n på mange måneder nå, alle bases ble cap'a av horde, så alle spawna opp dun baldar

Najs å værer ms warrior med personelig healbot da :p

Vi angrep i klynge og det ble skikkelig old school feeling av det :)

edit: vi tapte jo seff da, men moro var det

Endret av daruu
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Liker ikke når nabb allies angriper horde på AV...

Var den retta mot meg? isåfall kan du forklare hva anna enn å angripe horde man kan gjøre når de står i klynge å blokkerer ved IB, og de eneste GY ally har er stormpike og dun baldar GY'n?

Skrevet

Da har jeg "rerollet" mage. Blir lei av dot, dot, dot, draiiiiiiin i lengden. Satser på å levle denne utover vinteren. Noen tips til hva jeg burde være? Frost går jeg vel ut i fra? Elsker den speccen selv. :)

Skrevet
Da har jeg "rerollet" mage. Blir lei av dot, dot, dot, draiiiiiiin i lengden. Satser på å levle denne utover vinteren. Noen tips til hva jeg burde være? Frost går jeg vel ut i fra? Elsker den speccen selv. :)

Med frost har du bare èn spell frem til level 66. Det blir sannsynligvis kjedeligere enn dot dot dot draiiiiin. Det er jo hvertfall 3 knapper mer enn 1 ;)

Skrevet

Med frost har du bare èn spell frem til level 66. Det blir sannsynligvis kjedeligere enn dot dot dot draiiiiin. Det er jo hvertfall 3 knapper mer enn 1 ;)

Det er helt ulidelig med 100% spell pushback. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...