Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Ikke fått sove noe som helst i natt, så jeg har kalkulert hvor mye det vil koste meg å oppgradere gearet mitt gjennom PvP. Og hvor mye jeg tjener på det (tatt i betraktning at jeg først skifter mitt gear med Season 1 Spellblade + Endgame off-hand + Gloves + hood + leggings, så Vindicator honor itemsene + Veteran's Band of Dominance og Sergeant's Heavy Cape. For så senere å oppgradere til Vengeful Gladiator).

 

Totale kostnader: 5875 arena points, 155313 Honor, 50x WSG marks, 50x Eots marks, 70x AV marks, 60x AB marks

 

Total endring: +277 stamina +159 intellect +305 resilience +329 spell dmg +50% resist interrupt while casting fear + 24 spell penetration -30 spell crit -14 spirit (ikke tatt med sockets eller set bonus)

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Ikke fått sove noe som helst i natt, så jeg har kalkulert hvor mye det vil koste meg å oppgradere gearet mitt gjennom PvP. Og hvor mye jeg tjener på det (tatt i betraktning at jeg først skifter mitt gear med Season 1 Spellblade + Endgame off-hand + Gloves + hood + leggings, så Vindicator honor itemsene + Veteran's Band of Dominance og Sergeant's Heavy Cape. For så senere å oppgradere til Vengeful Gladiator).

 

Totale kostnader: 5875 arena points, 155313 Honor, 50x WSG marks, 50x Eots marks, 70x AV marks, 60x AB marks

 

Total endring: +277 stamina +159 intellect +305 resilience +329 spell dmg +50% resist interrupt while casting fear + 24 spell penetration -30 spell crit -14 spirit (ikke tatt med sockets eller set bonus)

 

:ermm:

at du gadd! :!:

Lenke til kommentar
Jeg prøvde den guiden en gang, men ble så lei av å minimere og maksimere hele tiden for å lese. Men var tross alt levle 9. så ikke så rart :p

Da blir det nok mye mer stress, ja. Jeg har to skjermer, så jeg har WoW i det ene og en nettleser med guiden i det andre. Siden kartene i Joanas guide, i motsetning til de fleste andre, er ved siden av teksten, trenger jeg ikke å scrolle for å se hva jeg skal gjøre, og hvor jeg skal gjøre det. Dermed kan jeg ha WoW maksimert hele tiden. Tror rett og slett jeg hadde skrevet den ut hvis ikke jeg hadde hatt to skjermer.

 

Totale kostnader: 5875 arena points, 155313 Honor, 50x WSG marks, 50x Eots marks, 70x AV marks, 60x AB marks.

Tror du du rekker det før man kan bli level 80, og alt du får nå blir verdiløst på noen dager? :)

 

Trur dere blizz kommer til å fikse litt på old wow og gjøre det flybart?

De har sagt at det aldri kommer til å skje, siden det er for mye jobb.

Endret av Naranek
Lenke til kommentar

Sjarmen med wow blir ødelagt med flying mount uansett. Det er GOD ide å IKKE ha flying mount i Azeroth. Det skal ta litt tid å reise, og realismen stiger med at man faktisk må bruke veiene...

 

Når det er sagt, så er det masse ubrukte områder i Azeroth, og jeg håper de får fart på seg når det gjelder å fylle opp dem.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare problemet med hvordan ting ser ut. Geografien er brukt som naturlig sperre for at mange ting skal være umulig å gjøre (komme seg inn et sted uten å gå gjennom en spesiell inngang, som igjen stiller krav om at andre kriterier er oppfylt, f.eks.), så det er sansynligvis veldig mye i spillet som måtte vært omgjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...